۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۰, جمعه

دوستی با انسان حسود درسته؟

سالهاست با شخصی (جنس موافق) دوستم و تا جای ممکن بهش محبت کردم مادی (هدیه) معنوی (خوش رفتاری) اما هر بار رفتارهای توهین آمیز اون فرد نسبت بهم بیشتر شد بارها خطا کرد و من بخشیدم

عید امسال براش لباسی خریدم که برای خودم خریده بودم خیلی خوشحال شد و تا چند وقت باهام مهربون بود مثل همیشه اما بعدش رفتارهای توهین آمیز و حسادت گونه شروع کرد و بدجوری آزارم داد طوری که شبها به قدری فکرم درگیر بود که بی خواب شدم

متاسفانه اون فرد انسان بسیار بخیل و حسودی هستن و این برام ثابت شده و شکی ندارم!

شنیدم باید از انسان حسود دوری کرد چون اگه دنیارو بهش ببخشی باز هم از تو بیزاره

از اونطرف گفته میشه مجبت کردن دل انسانها رو بدست میاره اما برای من برعکسش بود

تصمیم گرفتم که برای همیشه این دوستی کنار بزارم با این حال نظر دوستان هم برام اهمیت داره

در ضمن انواع و اقسام راهها و روشها امتحان کردم و دیگه جز این راهی نمیبینم





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum137/thread50608.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: