۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۸, چهارشنبه

ملاقات با امام زمان (عج) در حسینیه آیت الله کوهستانی




ملاقات با امام زمان (عج) در حسینیه آیت الله کوهستانی




















مرحوم حجة الاسلام و المسلمین آقای شیخ علی کاشانی می فرمودند: یک شب در (حسینیه آیت الله کوهستانی) مشغول نماز شدم، دیدم حضرت بقیة الله – ارواحناه فداه – تشریف آوردند و در گوشه اتاق پشت به قبله به نحوی نشستند که من در نماز صورت مبارکشان را می دیدم، با خود فکر کردم که اگر نماز را بشکنم و عرض ادب به محضر مقدّسشان بکنم، شاید از این عملم خوششان نیاید و قبل از آن که من متوجّه ایشان بشوم، تشریف ببرند، پس چه بهتر نمازم را نشکنم و در صورت اراده ی حضرت با ایشان حرف بزنم که تا بعد از نماز صبر می کنند.




نماز را خواندم، در بین نماز حضرت یعضی از جملات را با من می گفتند، مخصوصاً جمله ی «یامن له الدنیا و الاخره ارحم من لیس له الدنیا و الاخره» را که در سجده آخر چون با حال بهتری می خواندم، امام هم آن را مکرّر با توجّه و حال بیشتری ادا می فرمودند، ولی به مجردی که خواستم سلام نماز را بدهم حضرت ولی عصر - صلوات الله علیه – رفتند.




(بر قله پارسایی، ص 72)





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum173/thread50587.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: