۱۳۹۳ خرداد ۱۰, شنبه

این وهابی های نفهم


بسم الله الرحمن الرحیم

الهی انطقنی بالهدی و الهمنی التقوی

حجت الاسلام قرائتی
حضرت پیامبر اکرم صلوات الله علیه فرمودند: مثال اهل بیت(ع) من مثال کشتی نوح(ع) هستند. هرکه سوار این کشتی شود نجات می‌یابد؛ ما هم باید برای جشن ائمه معصومین(ع) عید بگیریم و چراغانی کنیم. وهابی‌های کج فکر می‌گویند: جشن بدعت است! می‌گویند: هرچیز نوی بدعت است! یک وهابی در مسجد الحرام به یک ایرانی گفت: این کار تو بدعت است. او گفت: این بی سیم هم که در دست توست بدعت است! بی سیم در زمان پیغمبر(ص) نبوده. ماشین سوار شدن هم بدعت است. این کلمه که« هرچه زمان پیغمبر نبوده و الان است، بدعت است» غلط است. این نوع طرز تفکر غلط است.

می گویند: اگر یک چراغ روی قبرستان بقیع باشد اسراف است! انگار تمام چراغها حلال است و فقط لامپ روی قبر امام حسن مجتبی علیه السلام اسراف است؟ ! می‌گوییم: خب بنویسید که اینجا قبر امام حسن(ع) است. می‌گویند: نه خیر شرک است. می‌گوییم: چطور است که می‌نویسید این مسجد را در زمان چه کسی ساخته‌اند، اگر نوشتن روی سنگ شرک است چرا روی یک سنگ شرک است و روی یک سنگ دیگر شرک نیست؟ !


می گویند: عید گرفتن برای تولدها شرک است. ما می‌گوییم: نه خیر. این را قرآن می‌فرماید. حضرت عیسی(ع) به خداوند گفت: «اللَّهُمَّ رَبَّنا أَنْزِلْ عَلَیْنا مائِدَةً مِنَ السَّماءِ» مائده/114 خدایا یک مائده آسمانی بفرست برای ما، اگر این کار را بکنی ما آنروز را عید می‌گیریم. آیا تولد ائمه ما علیهم السلام از یک مائده آسمانی کمتر هستند؟ اگر نزول مائده آسمانی عید می‌خواهد، بعثت هم یک مائده معنوی است و عیدی بزرگتر می‌خواهد.

می گویند: گریه نکنید. شرک است. یک کسی که از شما می‌میرد برای او گریه نکنید! و لذا وقتی از آنها یکی می‌میرد مثل این است که یک گربه مرده است. خیلی بی احساس هستند. می‌گویند: روضه خوانی شرک است. قرآن می‌فرماید: «لا یُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَنْ ظُلِمَ وَ كانَ اللَّهُ سَمیعاً عَلیماً» نساء/148 اگر کسی مظلوم واقع شد، هرچه نعره بکشد حلال است. غیبت حرام است مگر آنکه مظلوم واقع شوی. ما باید نعره بکشیم که بنی امیه امام حسین(ع) را شهید کردند. وهابیون قبرستان بقیع را خراب کردند. ما مفتخریم که در تولد امامانمان جشن می‌گیریم. ما مفتخریم که در عزاداریهایشان گریه می‌کنیم. حدیث داریم: شیعه ما کسی است که در شادی ما شاد باشد و در غم ما غمناک باشد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.







ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1rwMIvf



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: