۱۳۹۳ خرداد ۹, جمعه

ای کاش من هم در ایران زندگی می کردم


نماینده کشور گینه در مسابقات بین المللی قرآن؛

ای کاش من هم در ایران زندگی می کردم















نماینده کشور گینه ضمن بیان نظرات خود درباره مسابقات بین المللی قرآن ایران این مسابقات را محلی برای اجتماع و گردهمایی مسلمانان جهان دانست و گفت: ای کاش می توانستم و در ایران می ماندم.





باه مامادو عالم از گینه کوناکری، در گفت و گویی اظهار کرد: من 23 ساله هستم و تاکنون درمسابقات بین المللی قرآن شرکت نکردهام. این نخستین باری است که من به ایران آمده ام. البته برادر من سابقه حضور در مسابقات بین المللی قرآن ایران را دارد که رتبه ششم را به دست آورده بود.

وی ادامه داد: این مسابقات محلی برای اجتماع و گردهمایی مسلمانان جهان اسلام است. دیدار مسلمانانی از فلسطین، عراق، سوریه و سایر بلاد اسلامی فرصت مغتنمی است زیرا کمتر پیش می آید که بتوان به تک تک این کشورها سفر کرد ولی در این مسابقات چند روز با نمایندگان قرآنی آنها زندگی می کنیم.




این قاری جوان تصریح کرد: به نظر من کیفیت داوری، ارتباط تصویری با اتاق داوران، دقت نظر آنها در امر قضاوت، جای هیچ شک و بحثی را باقی نمی گذارد.

وی با اشاره به فوق برنامه هایی که برای مهمانان خارجی در نظر گرفته شده است بیان کرد: من پیش از این نام امام خمینی(ره) و آیت الله خامنه ای را شنیده بودم و خوشحال هستم که توانستم روز گذشته به محل زندگی امام خمینی(ره) بروم و از زندگانی ایشان بیشتر اطلاع به دست آورم.

باه مامادو عالم خاطرنشان کرد: من از مسئولان این مسابقات کمال تشکر را دارم. من هرگز ایران را فراموش نمی کنم و علاقه من به این سرزمین وصف ناشدنی است و در کلام نمی آید فقط می توانم بگویم ای کاش می توانستم در ایران زندگی کنم.





منبع:شبستان







ادامه مطلب ....



http://ift.tt/SYMhuh



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: