۱۳۹۳ خرداد ۱۰, شنبه

عده‌ای مدام قصه دین و آخرت مردم را می‌خوردند در حالی که نه می‌دانند دین چیست و نه آخر

روحانی: عده‌ای مدام غصه دین و آخرت مردم را می‌خوردند در حالی که نه می‌دانند دین چیست و نه آخرت




نقل قول:








اخبار > سیاسی - عده‌ای مدام غصه دین و آخرت مردم را می‌خوردند در حالی که نه می‌داند،‌ دین چیست و نه آخرت. اما همیشه غصه آخرت را می خورند.



رییس جمهور در بخش دیگر از سخنانش با بیان این‌که دولتی دینی خوب است، اما در مورد دین دولتی باید بحث کنیم اظهار کرد: دین را نباید به دست دولت داد، چون دین در دست کارشناسان،‌علما ، صاحب نظران و دلسوزان است و آنها باید دین را تبلیغ کند و دولت باید حمایت کند.




به گزارش ستاره نیوز به نقل از ایسنا، وی در ادامه گفت: در دوره‌ ای هنوز همه به این باور نرسیده بودند که باید روی محیط زیست حساب باز کرد به طور مثال در گذشته به بهداشت هم همینطور نگاه می‌شد و زمانی می‌خواستیم در خزانه‌ها دوش آب بیاوریم عده ای می‌گفتند نصف دین از بین می‌رود و به خاطر دارند در دو رابطه در قم مسئله‌ جدی مطرح شد یکی در مورد حمام‌ها بود یکی در مورد عوض کردن ساعت. که عده ای می‌گفتند فاجعه ای بزرگ است و دین از بین می‌رود.

روحانی با بیان این‌که بعضی بیکار هستند و دچار توهمات می‌شوند، خاطر نشان کرد: عده‌ای مدام غصه دین و آخرت مردم را می‌خوردند در حالی که نه می‌داند،‌ دین چیست و نه آخرت. اما همیشه قصه آخرت را می خورند.




روحانی در ادامه با بیان این‌که برخی می‌گویند این روزها آب و هوای تهران خوب شده است و این کار خدا است، گفت: البته باد و باران از نعمت‌های خداوند است و حتی اگر دولت توفیقاتی پیدا می‌کند از رحمت ها خداوند است، اما دولت بر مسئله محیط زیست به عنوان مسئله اصلی برای سلامت و زندگی سالم مردم به عنوان اولویت بسیار مهم تاکید می‌کند و در این راستا برای عوض کردن بنزین در وزارت نفت کارهای خوبی انجام شد که خانم ابتکار هم واقعا در این رابطه احساس مسوولیت می‌کنند اقدامات مفیدی انجام دادند و آثار تغلیظ بنزین را امروزه در تهران می‌بینیم که البته باد هم به آن کمک کرده است.




رییس جمهور با تاکید بر این‌که نباید مردم را دست کم بگیریم افزود: دولت و مقامات دولتی در هر مقام نوکر مردم هستند، چون کشور حکومت و نظام متعلق به مردم است و دین همه زندگی به مردم است همچنین عشق به خانواده رسالت در دل مردم ما است ، پس باید به صحنه بیایند و دولت وظیفه دارد که کمک کند.





ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1hJ0mBS



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: