۱۳۹۳ فروردین ۱۱, دوشنبه

مشهدمقدس بامیلیون‌ها زائربه سوگ می‌نشیند


همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)

مشهد مقدس بامیلیون‌ها زائربه سوگ می‌نشیند











همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، مشهد مقدس میزبان میلیون‌ها زائر دل داده دلسوختگان اهل بیت(ع) در جوار بارگاه حضرت رضا (ع) در عزای مادر سادات به سوگ می‌نشیند.





به نقل از روابط عمومی دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی، سیدجواد موسوی با بیان اینکه هیچ گونه مشکلی برای اسکان زائران در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در مشهد وجود ندارد، افزود: پایتخت معنوی ایران آمادگی کامل برای میزبانی و پذیرایی از زائران امام هشتم (ع) را همزمان با دهه دوم فاطمیه و در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دارد.





وی اضافه کرد: در همین ارتباط آستان قدس رضوی و بارگاه ملکوتی حضرت امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) با تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی از جمله، اقامه عزا، سخنرانی، قرائت ادعیه و زیارت نامه، ذکر مصیبت، اقامه نماز جماعت، بیان احکام، قرائت قرآن و تشریح سیره و سبک زندگی بانوی گرامی دو عالم حضرت صدیقه کبری (س) آماده پذیرایی از زائران و مسافران است.



موسوی با بیان اینکه استان خراسان رضوی به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در کشور و منطقه مطرح است ادامه داد: ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر در این استان با تمام امکانات آماده ارائه خدمات به زائران حضرت ثامن‌الحج (ع) است.




وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود خیل کثیری از دلسوختگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در روزهای تعطیلات پایان سال و همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) به مشهد مقدس سفر کنند.




معاون اسکان و پذیرایی ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوی خاطر نشان کرد: به منظور رفاه هرچه بهتر زائران با هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی این اداره‌کل با اتحادیه هتلداران زائران گرامی می‌توانند برای اقامت در هتل‌های 4 و 5 ستاره از 10 تا 20درصد تخفیف بهره‌مند شوند.




به گفته موسوی زائرانی که قصد بهره‌مندی از این تخفیفات را دارند می‌توانند از طریق مرکز ملی رزرواسیون اقدام کنند





ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1kk6YIF



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: