۱۳۹۳ فروردین ۶, چهارشنبه

ساخت فیلم دربارۀ پیامبران حرام است!


کمیته بین المللی معرفی پیامبر اکرم(ص) در عربستان؛











ساخت فیلم دربارۀ پیامبران حرام است!







کمیته بین المللی معرفی پیامبر اکرم (ص) در عربستان اعلام کرد: فیلم هایی که امروزه به نام زندگینامه پیامبران عرضه و اکران می شوند، حرام هستند.






این کمیته نوشت: تهیه شدن این فیلم ها توسط افراد مسلمان یا صدور مجوز برای آنان از سوی افرادی که این مساله حرام را اجازه دهند از میزان حرمت آن ها نمی کاهد.


کمیته مذکور بیانیه خود را به مناسبت تهیه فیلم موسوم به حضرت نوح(ع) که توسط یکی از شرکت های رسانه ای آمریکایی تهیه شده و انتظار می رود در ماه جاری در برخی از کشورها اکران شود، صادر کرده است.

در این بیانیه به فتاوی انجمن دائمی تحقیقات علمی و افتا در عربستان، کمیته شیوخ و علمای دینی، مجمع فقهی اسلامی مکه، فتوای مجمع مطالعات اسلامی قاهره و دیگر اتحادیه ها و سازمان های اسلامی در جهان اشاره شده است که همگی شخصیت سازی فیزیکی برای پیامبران علیهم السلام را تحریم کرده اند.

کمیته بین المللی معرفی پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: انتشار تصاویر و فیلم های نمادین از پیامبران، تبلیغ و ترویج برای آنها همچنین مشاهده این نوع فیلم ها و اکران آن ها در شبکه های ماهواره ای و سالن های سینماها حرام است. زیرا فیلم سازی و تصویرسازی از پیامبران، از ارزش و کرامت آنان می کاهد و ایشان را به محلی برای تمسخر و دروغ تبدیل می کند! علاوه بر آن، انتشار دروغ علیه شخصیت های راستین و واقعی ایشان را آسان می سازد.



منبع:شبستان





ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1fksNo3



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: