۱۳۹۳ فروردین ۸, جمعه

حکم دانلود مطالب مختلف؟

بسم ا...

کسی میدونه حکم دانلود کتابای الکترونیکی و موسیقی و غیره چیه؟

من یه مجموعه کتاب از علامه مصباح دانلود کردم

الان تو شک افتادم نکنه راضی نباشن....:na:

در ضمن شب سال نو ام یه خواننده تو تلویزیون گفت من راضی نیستم آهنگام دانلود بشه حتما اورجینالشو بخرید

من الان نمیدونم اون آهنگایی که از بقیه ی خواننده ها دانلود کردم ممکن همینجوری بلشه (صاحب اثر ناراضی باشه)یا نه فقط همون خواننده ی خاصی که اینو گفته باس برم اورجینال بخرم.....اصلا نمیدونم

بعد باز یه سوال اگه کسی قبل از اینکه صاحب اثر عدم رضایتشو اعلام کرده باشه رفته باشه اون اثر دانلود کرده باشه با توجه به اینکه به صاحب اثر دسترسی نداریم که رضایتشو جلب کنیم حکمش چیه و باید چکار کنه؟





ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1jFGq8P



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: