۱۳۹۲ آذر ۷, پنجشنبه

فتنه‌گران از دولت ناامید شدند؟


اعتراض به سکوت روحانی درباره حصر سران فتنه در گزارش صدروزه



عدم اشاره روحانی به حصر سران فتنه در گزارش صدروزه – که حامیان آنها، رفع حصر را به عنوان یک خواسته از دولت جلوه می‌دهند! - صبر عده‌ای حامیان فتنه را لبریز کرده است.

"گروه سیاسی صراط" - عدم موضع گیری صریح هیچ یک از مسئولان دولتی در خصوص حصر سران فتنه کم کم صدای تعدادی از حامیان آنها را درآورده است.



به گزارش گروه سیاسی صراط ، دولت یازدهم در مدت نزدیک به چهار ماه گذشته تقریبا هیچ موضع مشخصی را در خصوص حصر سران فتنه اتخاذ نکرده است.



بر اساس این گزارش، این موضوع به ویژه در اظهارات مختلف روحانی که همواره با سکوت درباره این موضوع همراه بوده، بیشتر به چشم آمده است.



با این وجود ظاهرا عدم اشاره روحانی به حصر سران فتنه – که حامیان آنها، رفع حصر را به عنوان یک خواسته از دولت جلوه می‌دهند! - کم کم صبر عده ای حامیان فتنه را لبریز کرده است.



به اعتقاد آنها، حسن روحانی در گزارش اقدامات صدروزه خود باید به موضوع حصر سران فتنه نیز می پرداخت. حامیان فتنه البته مشخص نمی کنند که این موضوع در میان مسائل اساسی جامعه چه جایگاهی دارد. از آن گذشته آنها در ماه های اخیر تلاش کرده اند تا رفع حصر از سران فتنه را خواست "مردمی" جلوه دهند و البته منظور خود را از "مردم" نیز مشخص نکرده و تا کنون نگفته اند که کدام "مردم" رفع حصر از سران فتنه را از اولویت های خود می دانند؟!!



به تلافی سکوت روحانی، تعدادی از رسانه های اصلاح طلب تلاش کردند تا موضع دولت در این خصوص را از زبان نوبخت بشنوند اما پاسخ سخنگوی دولت نیز تفاوت چندانی با سکوت نداشت.



نوبخت به صراحت خواست است تا به جای پیگیری این موضوع به دولت اعتماد شود! با این وجود و در حالی که صدای حامیان فتنه که انتظارات خاصه آنها در دولت روحانی برآورده نشده، کم کم بلند می شود، آیا می توان منتظر رویارویی آنها با دولت در روزهای آتی بود؟








ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum324/thread60012.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: