۱۳۹۲ آذر ۷, پنجشنبه

حمله های شدید عصبی دوره ای ؟

با سلام،

بنده حدود 4 ماه است که حدود هر 20 روزدچار حملاتی میشوم که حتی توضیح آن هم سخت است.

حملاتی که بصورت یکباره رخ می دهد و برای چند ثانیه احساس میکنید هیچ انرژی ندارید ونمیدانید کجاهستید ،حتی حرف زدن سخت میگردد. هر وقت این اتفاق می افتد کاملا فکر میکنم محیط کاری که در آن کار میکنم غریبه است.(البته برای چند ثانیه) احساس میکنم این درد پس از چند ثانیه به تحولاتی در معده و روده تبدیل میشه.ضمن اینکه هر چند روز که این حملات اتفاق می افتد طی یک یا دو روز بصورت مرتب و هر 20دقیقه تا یک ساعت تکرار می گردد.

بنظر شما به چه پزشکی باید مراجعه کنم؟مشکل اصلی من چیست؟اگر توضیحی نیاز است لطفاً...

تشکر از لطف شما.





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum338/thread60017.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: