۱۳۹۲ آذر ۹, شنبه

عقده گشایی اعتدالیون علیه پدر شهید احمدی روشن







خبرگزاری های آینده ، انتخاب ، حوزه اندیشه و دیگر سایت های وابسته به اعتدالیون ( دولت ) علیه پدر شهید احمدی روشن عقده گشایی و از این طریق به خود شهید احمدی روشن توهین های مکرری کرده اند . . .



چند سوالی کوتاهی برای بنده پیش آمده که اعتدالیون محترم اگر حاضر به جواب دادن هستید لطفا پاسخ دهید اگر نه ، بنده خودم جواب می دهم . . .

این بود اعتدالی که دم می زدید و در انتخابات روی این شعار جولان می دادید؟!



کدام یک را هضم کنم ؛ آن وعده دروغین حل مشکلات اقتصادی تان را یا حال ، توهین به پدر شهید احمدی روشن و زیر سوال بردن مرتبه علمی و همچنین درجه شهادت شهید احمدی روشن را؟



بگذارید خود بنده جواب علت این رفتار را برای شما بازگو کنم ؛ علتش این بود که پدر شهید احمدی روشن حاضر نشدند تظاهر کنند که از مذاکرات و بعضی از فعالیت های این اعتدالیون محترم راضی هستند . . .



در مقابل آنها چه کردند ؟! آنها انگ افراطی و فرصت طلب بودن را به ایشان برچسب زدند . . .



اعتدالیون محترم آنقدر سخت است که شما قبول کنید کسانی هستند که راضی نیستند از کار هایی که انجام می دهید ؟



آیا این درست است که شما از هر رسانه و هر چیزی که در توان دارید استفاده کنید تا همه را مجبور به انجام خواسته های خودتان کنید؟!



بنده واقعا برای رسانه ملی متاسف هستم و از همینجا نفرت خود را اعلام می کنم که نمی توانند برای یک بار هم که شده نشان دهند این کار های بسیار وقیحانه و کثیف را !



یاد مناظره تان افتادم آقای روحانی ، که شما مردم را با اصطلاح "گازانبری کردن" آشنا کردید . . .

حال من احساس می کنم که این کار شما ، نوعی گاز انبری کردن ، از نوع شدید تر است که اینبار هویت و آرمان ها را در هدف گرفته است . . .



پدر شهید احمدی روشن ، شما فرزند خود را از دست نداده اید بلکه با به شهادت رسیدن فرزندتان ، احمدی روشن هایی متولد شده اند که نمی گذارند خون فرزندتان که برای پیشرفت این مملکت ریخته شد پایمال شود و ما تا آخر ، پای آرمان های مان ایستاده ایم . . .

منبع : پایگاه ارزشی مذهبی مقتدر مظلوم






ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum324/thread60113.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: