۱۳۹۱ دی ۶, چهارشنبه

دوست دارم ...


بسم الله ...

من خدایم را دوست دارم

خدای کریم و رحیمم را دوست دارم

من خدای غفّار و ستّارم را دوست دارم

من خدایم را دوست دارم



______



من مادرم را دوست دارم

راضیه ی مرضیه را دوست دارم

من مادره شهیده ام را دوست دارم

مادر مهربانم را دوست دارم

من جدّه ام را دوست دارم



_____



مولایم را دوست دارم

من امامه مجتبایم را دوست دارم

غریبه مدینه را دوست دارم



____



من حسین بن علی را دوست دارم

قاری روی نی را دوست دارم



_____



من سید الساجدین و باقر علومش را دوست دارم

صادق آل طاها را دوست دارم

من جدّم را دوست دارم

رضای آل طاها را دوست دارم

من ابن الرضا را دوست دارم



_____



من غریبه بی حرم را دوست دارم

نقی آل طاها را دوست دارم

این آقایه غریب را دوست دارم

من امامه عسکری را دوست دارم



_____



من مولایم را دوست دارم

صاحبم را نگرانم را دوست دارم

من استغفارش را رکوعش را سجودش را دوست دارم

من قنوته نمازه مولایم را دوست دارم



و اما ...







ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum405/thread47014.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


http://ifttt.com/images/no_image_card.png یاصاحب الزمان

هیچ نظری موجود نیست: