۱۳۹۱ دی ۵, سه‌شنبه

بدمن هاي سال 2012 (تصاوير)

کاراکترهاي منفي و ضد قهرمانان يک فيلم هميشه مورد تنفر مخاطب نبوده اند . برخي اوقات شخصيت دوگانه يک «بدمن» مي تواند او را از شخصيت اصلي محبوب تر کند. در اين گزارش به بهترين بدمن هاي فيلمهاي سال 2012 اشاره مي کنيم.





به گزارش گروه بين الملل سينما خبر ؛ سال 2012 سال متفاوتي براي فيلمهايي با ژانرهاي مختلف بوده است. در اين سال شخصيت هاي متفاوتي در کاراکترهاي مثبت و منفي در سينما خلق شد و البته اين سال ، زمان خوبي براي معرفي کاراکترهاي منفي و بدمن هاي فيلم بود. در اين گزارش سعي بر اين شده تا نام 5 تن از «بدمن ها» (کاراکترهاي منفي سينما) در سال 2012 را معرفي کنيم.

«کالوين جي کندي» با بازي «لئوناردو دي کاپريو»

«دي کاپريو» در فيلم «جانگو آزاد شده» به کارگرداني «کوئنتين تارانتينو» در نقش منفي «کالوين جي کندي» ظاهر شده است. او در اين فيلم نقش يک برده دار ثروتمند را ايفا مي کند که از هيچ ظلمي به سياهان فروگذار نکرده است.




«رائول سيلوا» با بازي «خاوير باردم»

«خاوير باردم» در فيلم «اسکاي فال» به کارگرداني «سم منديس» يکي از تأثيرگذارترين نقشهاي خود را ايفا کرد . «رائول سيلوا» نقش مقابل «جيمز باند» در اين فيلم بود که به زيبايي توسط بازيگر مطرحي همچون «باردم» ايفا شد.




«بين» با بازي «تام هاردي»

«تام هاردي» بدون شک يکي از بازيگران خوب است که عنوان بهترين بازيگر سال را يدک مي کشد. او در فيلم «شواليه تاريکي برمي خيزد» در نقش منفي «بين» موفق به مغلوب کردن «بتمن» شد. فيزيک بدني «هاردي» او را براي نقشهاي مهمي همچون «مکس ديوانه» به بهترين گزينه تبديل کرده است.




«زک» با بازي «ورنر هرتزوگ»

«جک ريچر» فيلمي است که به تازگي روي پرده سينماها رفته است. اين فيلم با بازي «تام کروز» از کاراکتر منفي مطرحي به نام «زک» برخوردار است که «ورنر هرتزوگ» آن را ايفا مي کند. «هرتزوگ» يکي از بهترين نقشهاي منفي سال 2012 را ايفا کرده است. او در کنار متهم کردن نقش مثبت فيلم ، خود را به قهرمان اصلي تبديل مي کند.




«ملکه راونا» با بازي «شارليز ترون»

«ترون» در فيلم «سفيد برفي و شکارچي» به زيبايي نقش ملکه اي زيبا اما خبيث را ايفا کرده است. شخصيت دوگانه او در اين فيلم ، شايستگي او را براي دريافت اسکار افزايش مي دهد.











علی کهن فروتقه





ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum380/thread46995.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


http://www.cinemakhabar.ir/Picture/20121224130924_villains-tc-jpg_223052.jpg ali66469691

هیچ نظری موجود نیست: