۱۳۹۴ بهمن ۵, دوشنبه

لطفا نگو من شیعه هستم!

لطفا نگو من شیعه هستم!

مردى رو به امام حسن مجتبی سلام الله علیه کرد و سپس گفت:«اى پسر رسول الله من شیعه شما هستم.»

امام حسن مجتبی علیه السلام فرمودند: اى بنده خدا، اگر در انجام واجبات و خوددارى از محرمات (گناهان) پیرو ما هستى و تبعیت مى کنى که راست مى گویى، و چنانچه اینگونه نیستى، با این ادعاى دروغ بر گناهان خود افزودى؛ زیرا شیعه و پیرو ما از مقام والا و بلندى برخوردار است و تو اهل آن نیستى ، مگو که من شیعه تو هستم.

بلکه بگو من از دوستان و هواداران و نیز از بدخواهان دشمنان شمایم ، در این صورت تو در خیر و نیکى بسر مى برى و در مسیر خیر خواهى قرار دارى.

منبع: بحارالأنوار ج‏65 ص157


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1UlxoMn

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: