۱۳۹۴ بهمن ۹, جمعه

پژو با چه مدل هایی به ایران بازمی گردد؟

شرکت خودروسازی پژو فرانسه با انعقاد قرارداد 400 میلیون یورویی به ایران بازمی گردد. بر این اساس این شرکت با شرکت ایران خودرو به صورت مشارکتی و 50 درصدی، چند مدل از خودروهای پژو را در ایران تولید خواهند کرد.مسئولان شرکت پژو فرانسه اعلام کرده اند، امیدوارند تا سال 2017، محصولات آنها در ایران تولید شود. قرار است بر اساس قرارداد، تا 200 هزار خودرو به صورت سالانه تولید شود که 70 درصد آن در داخل و 30 در صد آن در خارج از کشور به فروش خواهد رفت.
مدل هایی که پژو برای تولید در ایران در نظر گرفته اند، پژو 208، 2008 و 301 می باشند.
پژو ۲۰۸ خودرویی هاچ‌بک بوده و در دو نسل طراحی و تولید شده است. نسل اول از سال ۲۰۱۲ و نسل دوم از زمستان سال گذشته به بازار عرضه شده است. مدل ۲۰۱۵ این خودرو دارای ۷ نسخه‌ی بنزینی متفاوت است. این ۷ نسخه از سه نوع موتور بهره می‌برند. موتور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ سی‌سی، سه حجم متفاوتی است که بر روی نسخه‌های مختلف پژو ۲۰۸ استفاده می‌شود. این خودرو دارای طول ۳۹۶۵ میلی‌متر، عرض ۱۷۴۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱۴۶۱ میلی‌متر است.
پژو ۳۰۱ خودروی سدان شهری است که تولیدش از سال ۲۰۱۲ در شرکت پژو آغاز شده است. در نسخه‌های مختلف این خودرو از دو موتور متفاوت استفاده می‌شود. پژو ۳۰۱ سه نسخه‌ی بنزینی اصلی دارد. موتور ۱۲۰۰ سی‌سی با گیربکس دستی، موتور ۱۶۰۰ سی‌سی با جعبه‌دنده‌ی دستی و موتور ۱۶۰۰ سی‌سی با جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک، سه نسخه‌ی اصلی این اتومبیل هستند. طول این خودرو ۴۴۴۲ میلی‌متر، عرض آن ۱۹۵۳ میلی‌متر و ارتفاعش ۱۴۰۷ میلی‌متر است.
پژو ۲۰۰۸ یکی از شاسی‌بلندهای تولیدی شرکت پژو فرانسه است. این خودرو از سال ۲۰۱۳ تاکنون در کارخانه پژو تولید می‌شود. سه نسخه بنزینی پژو ۲۰۰۸ از ۳ نوع موتور استفاده می‌کنند. دو موتور با حجم ۱۲۰۰ سی‌سی و موتور دیگر با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی. پژو ۲۰۰۸ دارای طول ۴۱۵۸ میلی‌متر، عرض ۱۷۴۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱۵۵۷ میلی‌متراست.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1Q0eVRz

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: