۱۳۹۴ بهمن ۶, سه‌شنبه

راهنمایی های اساسی برای شروع سئو محلی

راهنمایی های اساسی برای شروع سئو محلی



اگر به دنبال روشی سودمند برای شناسایی برند و نام شرکت بر اساس محل و موقعیت جغرافیایی مکان کسب و کار خود هستید باید از روش های سئو محلی پیروی نمایید. با استفاده از ip موقعیت جغرافیایی بازدیدکننده و کاربر مشخص می گردد ولی در صورت تشخیص موقعیت و مکان جغرافیایی کسب و کار و سازمان باید سئو سایت را بر اساس شیوه های جستجوی محلی بهینه نمود.

در زیر 4 مورد از بخش های اساسی برای آدرس دهی در زمان شروع بکارگیری استراتژی جستجو محلی را دنبال کنید:

1-از وب سایت خود شروع کنید


ساده ترین راه کسب اطلاعات جزیی و مهم درباره مکان شرکت یا محل فعالیت ، مراجعه کاربران و موتورهای جستجو به وب سایت است. اطلاعات مهمی چون آدرس، شماره تماس، ساعت کاری و .... را به آسانی می توان در زمان طراحی سایت با ترکیب کردن، در (صفحه تماس با ما) یا (صفحه درباره ما) قرار دهید.
در صورت چند مکانه بودن محل جغرافیایی کسب و کار، توسعه جامع تر استراتژی محتوای محل در فرایند ساخت سایت با موارد زیر دارای اهمیت است:
1-راهنمای (directory) مکان قابل خزیدن برای موتورهای جستجو
2-صفحات فرود منطقه یا مکان ویژه
3-محتوای منحصربفرد و یکتای محل سکونت محور
4- بهینه سازی کلمات کلیدی جغرافیای هدف و منظور
5-نشانه گذاری داده های ساخت یافته محلی
6-ارائه طراحی وب سایت ریسپانسیو و mobile friendly از اطلاعات محل با قابلیت کلیک بر روی شماره تماس

2- دایرکتوری های محلی


برخی سایت ها چون گوگل و بینگ دارای دایرکتوری های محلی هستند. ایجاد اطلاعات محلی و بروزرسانی آن به منظور قرارگیری در بالاترین مکان های دایرکتوری محلی از قبیل Google My Business و Bing Places for Business و Yelp و YP وYellowBook. تاثیر مثبتی در افزایش بازدید و بهینه سازی سایت خواهد داشت. البته باید از سازگار بودن اطلاعات محل در تمام لیست ها اطمینان حاصل کنید.

3- افزایش فهرست های محلی


برای کنترل فهرست های محلی نیاز به اضافه کردن اطلاعات بیشتر و فراتر از اطلاعات عمومی، استفاده از متن های توصیفی و تصاویر مکان خاص و استفاده از بازخوردهای کاربران در فرم دیدگاه هاست.

4-بروز رسانی اطلاعات محلی


برپایی داده های محلی اولیه و یا پاکسازی آن تنها اولین گام این فرآیند است. با تهیه لیستی مرتب شده از لیست های محل محور یا محتوا و یا ... روشی استاندارد در بروزرسانی تغییرات اطلاعات جزئی از قبیل ساعت کاری، شماره تماس و ... پیدا کنید.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1PhQyTj

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: