۱۳۹۴ دی ۲۷, یکشنبه

نمايشگاه طلايه‌داران نقد وهابيت در قم برپا شد

نمايشگاه طلايه‌داران نقد وهابيت با مشارکت موسسات و مراکز پژوهشي در مرکز همايش‌هاي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم آغاز به کار کرد.


حجت الاسلام و المسلمين سعيد روستا آزاد معاون فرهنگي تبليغي دفتر تبليغات در افتتاحيه اين نمايشگاه در سخناني کوتاه گفت: اميدواريم همه مراکز حوزوي با ايجاد يک همبستگي واحد به مقابله با انديشه سلفي گري و وهابيت اقدام نمايند.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي عليزاده موسوي نيز گفت: واقعيت اين است که کل دنيا در حال حاضر در گير بحث افراطي گري و تکفيري است.

دبير همايش طلايه داران نقد وهابيت افزود: اين وضعيتي که در جهان اسلام به وجودآمده به خاطر اين است که دشمن به اين نتيجه رسيده است که جامعه اسلامي را با بحراني جدي مواجهه کند و هدف آنها هم از بين بردن صفوف وحدت مسلمين است.

وي اظهار داشت: جريان هاي تکفيري به شدت در حال هم افزايي و همفکري براي مقابله با اسلام ناب و انديشه شيعي مي باشند و از اين گروه ها، قريب به 33 درصد مليت عربستاني دارند،13درصد با واسطه با شيوخ وهابيت در ارتباط هستند،22 درصد رابطه با مراکز اصلي وهابيت شناخته نشده است

حجت الاسلام والمسلمين عليزاده موسوي افزود: از سال 2009 به بعد با وجود آمدن اين گروه تروريستي در فضاي مجازي 33 درصد شيعه ستيزي در مصر و 37درصد آن در عربستان شکل گرفته است.

خاطرنشان مي شود: اين نمايشگاه از 27 دي‌ماه تا اول بهمن‌ماه صبح‌ها از ساعت 9 الي 12 و بعدازظهرها از ساعت 15 الي 19 در سالن همايش‌هاي غدير دفتر تبليغات حوزه علميه قم براي بازديد علاقه مندان داير است.

لازم به ذکر است که غرفه شبکه جهاني ولايت در نمايشگاه طلايه داران نقد وهابيت در زمان هاي اعلام شده پذيراي بازديکنندگان گرامي است.

منبع: حوزه


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1JTWa5w

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: