۱۳۹۴ تیر ۵, جمعه

حضور شارلی های وطنی در افطاری رئیس جمهور+عکس

در روزهای اخیر اشکالات زیادی به مدعوین حاضر در مراسم افطاری رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران جناب آقای حسن روحانی مطرح بوده، حاشیه ها و اشکالات بر حقی که بیشتر آنها جنبه مسائل سابقه سیاسی افراد مدعو بوده است اما سوالی که این روزها ذهن ها را مشغول کرده اینکه چرا باید کسانی که با هتاکان به رسول الله (ص) همدردی کرده اند در جلسه رسمی رئیس جمهور جمهوری اسلامی حضور داشته باشند؟

مگر خود رئیس جمهور پیرامون هتاکان به ساحت رسول الله (ص) چنین نفرموده اند: ” آن کسانی که به نام اسلام و مسلمانان ترور و خشونت انجام می‌دهند به دین خیانت می‌کنند که خوشبختانه کار زشت و قبیح آنها توسط همه علما و متفکران بزرگ دنیای اسلام محکوم شد و همه مسلمانان از این رفتار تبری جسته‌اند.”
حالا چرا باید افرادی که با هتاکین به رسول الله (ص) همدردی کرده اند و به همین جرم نیز روزنامه آنها بسته شد آزادانه در مراسم افطاری بالاترین مقام اجرایی کشور حضور پیدا کنند؟
ناگفته نماند محمد قوچانی سردبیر روزنامه مردم امروز بود که پس از حمله به شارلی ابدو (مجله ای که کاریکاتورهای رسول الله را منتشر می کرد) با تیتر من هم شارلی هستم. با واکنش تند مراجع تقلید و مردم روبرو شد


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1TTyzUp

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: