۱۳۹۴ تیر ۵, جمعه

دیدارمحرمانه‌یکی ازمراجع‌عراق بارهبرانقلاب

دیدارمحرمانه‌یکی ازمراجع‌عراق بارهبرانقلاب


نقل قول:

او سال ها پیش از سوی رژیم دیکتاتوری آل خلیفه به اعدام محکوم شد. وی تأسیس کننده شبکه ماهواره ای اهل البیت علیهم السلام نیز بوده است.


به گزارش شیعه آنلاین، شنیده شده که حضرت آیت الله سید «محمد تقی مدرسی» از مراجع تقلید عراق، روز گذشته به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت الله خامنه ای رفت.

اين مرجع تقلید عراق، از محبوبیت و نفوذ نسبتا خوب و قابل توجهی در عراق و بخصوص در شهر کربلا برخوردار است و در دو سال اخیر نیز بسیاری از مقلدین و هوادارانش در قالب گروه های مسلح مردمی (الحشد الشعبی) حضور داشته و به مبارزه با گروهک تروریستی - تکفیری «دولت اسرائیلی عراق و شام» موسوم به "داعش" پرداختند.

همچنین شيخ نمر رهبر شيعيان عربستان که در بند رژيم آل سعود است، ارتباط نزديکي با اين مرجع ساکن در کربلا داشته است.

شایان ذکر است، حضرت آیت الله سید «محمد تقی مدرسی» در شهر کربلای معلی اقامت دارد اما هر ساله چند روز قبل از ماه مبارک رمضان به ایران سفر می کند و شب های ماه رمضان در شهر تهران، محله امامزاده یحیی، در دفترش مراسم تفسیر قرآن برگزار می کند که در آن تعدادی زیادی از مؤمنان و علاقمندان حضور می یابند.

در پایان گفتنی است سید هادی، از حدود نیم قرن پیش تاکنون از محبوبیت و نفوذ بسیار زیاد و بالایی در میان شیعیان بحرین برخوردار است. او سال ها پیش از سوی رژیم دیکتاتوری آل خلیفه به اعدام محکوم شد. وی تأسیس کننده شبکه ماهواره ای اهل البیت علیهم السلام نیز بوده است.




ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1IhiALp

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: