۱۳۹۴ تیر ۷, یکشنبه

دلدل، ابابیل و براق، زرهی های ساخت حشد الشعبی+تصاویر

دلدل، ابابیل و براق، زرهی های ساخت حشد الشعبی+تصاویر

نقل قول:

رزمندگان حشد الشعبی عراق روز گذشته چندین دستگاه نفر بر زرهی را پس از بازسازی کامل آن از سوی واحد مهندسی این یگان تحویل گرفتند.
مشرق- به موازات تشدید نبردها در جبهه های مختلف کشور عراق، نیاز نیروهای ارتش و بسیج مردمی این کشور به تجهیزات نظامی و خصوصا وسایل نقلیه زرهی بیش از پیش احساس می شود. وجود هزاران وسیله نقلیه معیوب و از کار افتاده از دوره نظام سابق دیکتاتوری صدام که با "طرح آمریکاییزاسیون ارتش جدید عراق" به قبرستانهای حاشیه شهرهای مختلف این کشور انتقال یافتند، برای مهندسین و تکنسینهای عراقی بسیار غنیمت بوده است.




ورود نیروهای مردمی به سازمان رزم تشکیلات دفاعی عراق موجب احساس نیاز به تجهیزات نظامی بیشتر شده است. در این میان گروهی از متخصصین تجهیزات نظامی عراقی با مراجعه به مراکز دپوی تجهیزات و خودروهای زرهی ارتش سابق کشورشان اقدام به بازسازی و بروز آوری صدها دستگاه نفربر و تانک کرده اند. این بازسازیها در بخش تقویت زره، نصب برجک های گردان و توپ و مسلسلهای سنگین و تعمیرات اساسی موتور بوده است.






در همین راستا، روز گذشته طی مراسمی رسمی، چندین دستگاه نفر بر زرهی با نامهای "دلدل" (اسب جناب مختار ثقفی)، براق (مرکب پیامبر اکرم در شب معراج) و ابابیل (پرستوهای نابودگر سپاه ابرهه)" از سوی واحد مهندسی رزمی یگان حشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق به سازمان رزم آن تحویل گردید.














ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1KiBH7N

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: