۱۳۹۵ فروردین ۳۰, دوشنبه

اخراج بانوی محجبه از هواپیما در "آمریکا" عکس

شرکت هواپیمایی "سَوس وست" یکی از مسافرانش را که بانوی محجبه ای بود، به بدون هیچ دلیل قانع کننده ای و فقط به بهانه احساس ناراحتی یکی از اعضای کادر پروازی، پیش از پرواز، از هواپیما اخراج کرد.
به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک بانوی محجبه مسلمان از هواپیمای شرکت هواپیمایی "سَوس وست" اخراج شد.
مسئولین این شرکت، دلیل این اقدام خود را احساس ناراحتی یکی از خدمه پرواز، با وجود این بانوی محجبه عنوان کرد.
این بانوی مسلمان که اصلیتی سومالیایی دارد و اکنون در "مریلند" زندگی میکند، قصد سفر از "شیکاگو" به "سیاتل" را داشت که با این برخورد کادر پروازی مواجه شد و سفرش با تاخیر چند ساعته روبرو شد.
«حکیمه عبدالله» در این باره اظهار داشت: در ابتدا یکی از خدمه پرواز، از من خواست که جای خود را عوض کرده و به صندلی دیگری منتقل شوم ولی پس از برخاستن از صندلی خود، آنها مرا به خارج از هواپیما راهنمایی کردند.
پلیس فرودگاه بلافاصله در محل حاضر شد و حکیمه را به محل تحویل بلیط منتقل کرد و او مجبور به انتظار چند ساعته برای پرواز بعدی شد.
یکی از مقامات انجمن روابط اسلامی آمریکا با حضور در نشست خبری، این اقدامات را تاسف بار خواند و گفت: خدمه پرواز و مسئولین این شرکت هوایی، تاکنون نتوانسنتد هیچ دلیل قانع کننده ای نسبت به این اقدام ارائه دهند.
همسر حکیمه نیز تاکید کرد: این اقدام شرکت هوایی سوس وست، تنها برای تحقیر همسرش به دلیلی مسلمان بودن و پوشش اسلامی او بوده است و هیچ دلیل معتبر و موثقی ندارد.
این دومین بار است که این شرکت هوایی، مسافران خود را بدون ارائه دلیل از هواپیما اخراج می کند.
یک هفته پیش نیز خدمه پروازی این شرکت هوایی، یکی از مسافران را به دلیل صحبت کردن به زبان عربی و بدون ارائه دلیل دیگری، از هواپیما اخراج کردند.
«حکیمه عبدالله»، بانوی محجبه مسلمان


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1SrhHGF

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: