۱۳۹۵ اردیبهشت ۳, جمعه

شهید مدافع حرم افشین ذورقی بحری

پیام همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی بحری به مقام معظم رهبری (مدظله العالي)
سلام ودرود بی کران به روان مطهر سید و سالار شهيدان،امام راحل،شهداوصدیقین،عرض سلام وتهنیت وتبریک به محضر پدر عزیزمان رهبر مهربانمان که نورانیت چهره اش روح وروانمان را به نهایت آرامش میرساند.
رهبرعزیزم شهادت سربازمطیع و جان برکفتان برشما و پیشگاه مولای عالمین امام زمان (عج) تبریک وتهنیت.
با تمام وجود همه دارائیم و همه ي زندگیم را با نهایت آرامش واطمینان خاطر بدرقه نمودم تا با قلبی مطمئن و ایمانی راسخ برای دفاع ازحريم اهل بیت(ع) راهی شود تا به عهد ازلي خود وفا نمايد.
الحمدا...که وظیفه خود را با نثار قطره قطره خون خويش به نحوه احسن به پایان رساند و خداي متعال را شاکرم که مادرسادات (س) مهرتایید بر پرونده نوکری همسرم نهادند و اميدوارم اين هديه ي ناقابل را از ما بپذيرد.
رهبرعزیزم مباداغم به دل نازنینتان راه دهید سربازانی چون همسر من،غیور و دلاور بسیار دارید،و فقط امر شما كافي ست تا دنيا را بر ياوه گويان و دشمنان بزدل،تاريك تار كرده و جهان را از لوث وجود چنين افرادي پاك كنند.
امروزپیام من برای دشمنان اسلام وقرآن واهل بیت این است که بدانندسه سرباز دیگربرای دفاع از دین خدادر دامن خودپرورش خواهم داد که همچون پدرغیور و غیرتمند ومطیع ولایت خواهندبود وبه آنهامی آموزم که چگونه کینه ي دشمنان اهل بیت رادردل پرورش دهند،تا آخرین قطره خون پرچم اسلام را در دست خود حفظ کنند تا به دست صاحب و مولايمان فرزند عزیز حضرت زهرا (س)حضرت صاحب زمان(عج) برسانند،واین بنده ی کمترین به شما قول خواهم داد،که با تمام وجوددرپشت سنگرهاباحفظ حجاب،حیاوعفت خودمدافع حریم اهل بیت باشم وتا آخرین لحظه پشتیبان ولایت ورهبری باقی بمانم و همچنين آرزویم این است که مرگ من وفرزندانم شهادت در راه رضای پروردگارباشدان شاا...
رهبرعزیزم امروزسخت به دعای خیرشما محتاجم تا مشکلات زندگی برايم آسان و دنیا را با موفقیت پشت سربگذارم وبه وظایف خودبه بهترین شکل ممکن عمل نمایم.
دعای مابرای شما سلامتی وطول عمربابرکت تا رسیدن به ظهورحضرت حجت (عج) بوده و اميداست دعایم کنیدکه سخت محتاج دعای شماپدرعزیزومهربان هستم.
دوم ارديبهشت يكهزار و سيصدونودوپنج



فرستاده شده از LG-D320ِ من با Tapatalk


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1r6hY5G

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: