۱۳۹۵ فروردین ۲۶, پنجشنبه

اینجا الفوعه و کفریا است...

اینجا فوعه و کفریا است/


فاجعه در دو شهر شیعه نشین که کاملا در محاصره تروریستها هستند+تصاویر

اینجا الفوعه و کفریا است، شهرک‌هایی با جمعیت بیش از ۴۰ هزار نفر که ۵ سال است درگیر جنگ هستند و ۱ سال است از سوی تروریست‌ها محاصره شده‌اند. به نقل از فارس؛ پنج سال است که شهرک‌های شیعه نشین الفوعه و کفریا درگیر جنگ و یک سال است که تحت محاصره هستند. شهرک‌هایی در قلب استان ادلب و دور تا دور آن‌ها را تروریست‌های جیش‌الفتح در بر گرفته‌اند.


با حملات موشکی و خمپاره‌ای تروریست‌ها، صدها تن از کودکان و زنان محاصره شده در این شهرک جان سپرده‌اند.
شهروندان این شهرک‌ها با آب باران و علف‌های حومه مزارع و خیابان‌ها برای زنده ماندن تلاش می‌کنند و جامعه بین‌الملل مدعی حقوق بشر نیز چشمان خود را بر این فاجعه انسانی بسته است.
هیچ دارو و تجهیزات درمانی نیز در این شهرک‌ها دیگر پیدا نمی‌شود و هر روز کودکان بر اثر بیمارهایی که فراگیر شده مظلومانه جان می‌دهند.




اینجا الفوعه و کفریا است، جایی که دیگر لانا، کودک بی گناه 3 ساله نمی‌تواند نفس بکشد و هم بازی‌های او با مرگ دست وپنجه نرم می‌کنند.
90 درصد این شهرک‌ها نابوده شده‌اند و حتی سرپناهی برای در امان بودن زنان و کودکان از حملات بی وقفه تروریست‌ها وجود ندارد.
اگر چه در این شهرک‌های محاصره شده نان خشک هم پیدا نمی‌شود و کودکان از زباله‌ها هم نمی توانند غذایی تأمین کنند اما مردم این شهرها هر لحظه این جمله را تکرار می‌کنند




ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1TTmYWP

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: