۱۳۹۵ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

دیدار هزاران نفر از کارگران با رهبر معظم انقلاب + تصاویر و خلاصه بیانات

به مناسبت هفته‌ی کارگر، هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. در ابتدای این دیدار جناب آقای ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنانی به ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های صورت‌گرفته برای بهبود وضعیت کار و کارگران در کشور پرداخت.
رهبر معظم انقلاب، صبح امروز در دیدار کارگران اظهار داشتند: جامعه‌ی کارگری یک جامعه‌ی وفادار به انقلاب و نظام است که در همه‌ی حوادث مهم انقلاب و بعد انقلاب حضور داشت/ بنده برای شکر این نعمت پیشانی به خاک می‌سایم و با همه‌ی وجود از کارگران تشکر می‌کنم.
آیت الله العظمی خامنه‌ای اظهار داشتند: تولید داخلی باید به‌عنوان یک مسئله‌ی مقدس شناخته شود/ جنسی که مشابه داخلی دارد مطلقاً نباید وارد شود/ فروش و مصرف کالای خارجی باید به‌عنوان یک ضد ارزش تلقی شود مگر آنجا که مشابهش نیست.
ایشان بیان کردند: دو روز دیگر در بعضی شهرها انتخابات است؛ این را مهم بشمارید و شرکت کنید/ این نوبت دوم انتخابات اهمیتش کمتر از نوبت اول نیست.
رهبر معظم انقلاب گفتند: هر کس در جامعه به کاری مشغول است کارگر است. یک مدیر، یک استاد دانشگاه و ... همه کارگرند. کار هم سازنده انسان است، هم جامعه./ ما باید کار را گسترش دهیم، کیفیت کار را بالا ببریم، حق کار را ادا کنیم. اگر یک مدیر، خود را وقف کار نکند حق کار را ادا نکرده است.







ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1QA4HqQ

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: