۱۳۹۴ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

راهی جز نبرد و جهاد در راه خدا نیست

همراه با شهدا/ وصیت نامه شهید احمد قلی پور اردکانی
راهی جز نبرد و جهاد در راه خدا نیست

نقل قول:



نقل قول:

شهید احمد قلی پور اردکانی در فرازی از وصیت نامه خود می نویسد: ای کسانی که پیام و وصیت مرا می خوانید. بدانید که راهی جز نبرد و جهاد در راه خدا نیست تا انسان به مقصود واقعی خود که همان الله است برسد.


ساجد_ شهید احمد قلی پور اردکانی در وصیت نامه خود می نویسد: مؤمنان باید در راه خدا که حیات مادی دنیا را بر آخرت گزیدند جهاد کنند و هرکس جهاد به راه خدا کشته شد یا فاتح گردید زود باشد که او را در بهشت ابدی اجر عظیم دهیم. (سوره نساء 74)

به نام خداوند قادر متعال و به نام خداوندی که همه ی جانها در نزد اوست و هیچ برگی بدون امر او نمی افتد و با سلام ، حضرت محمدرسول الله که آخرین امیر خداوند می باشد. به شهادت به اینکه قرآن کتاب ما و اسلام آخرین و کاملترین دین می باشد.
با شهادت به اینکه قرآن کتاب ما و اسلام آخرین و کاملترین دین می باشد. و من افتخار می کنم که پیرو چنین مذهبی می باشم. و با شهادت به اینکه بعد از حضرت رسول اکرم(ص) ، امام اول ما شیعیان حضرت علی (ع) میباشد و یازده فرزندش بعد از او به امامت مسلم شیعه رسیدند. که آخرینآنها حضرت بقیه الله اعظم(عج) می باشد. و اکنون در غیبت کبری به سرمی برد تا روزی که خداوند قادر متعال امر به ظهورش نماید. و به وسیله ی او دنیا به سوی عدالت و با تأسی به امام عزیز و کبیرمان خمینی بت شکن که طاغوت را شکست و با درود به تمام شهیدان و با سلام به پدر ومادرو برادر و خواهر و همسر و دو فرزند عزیزم.
اگر می خواهید در دنیا و آخرت رستگار شوید فقط و فقی بگویید لااله الاالله و نفی کنید هرچه غیر از خداست و سعی کنید اعمالتان در جهت رضایت و به خاطر الله باشد و غیر از او چیزی نگویید . «لااله الاالله»
ای کسانی که پیام و وصیت مرا می خوانید. بدانید که راهی جز نبرد و جهاد خدا نیست. تا انسان به مقصود واقعی خود که همان الله است برسد.
و بدانید که من احمد قلی پور اردکانی با فکری سالم و آگاه به همه ی شما عزیزان می گویم که خودم داوطلب برای این جهاد شدم و کسی به من زور یا اجباری نکرد ، فقط در جهت رضایت خداوند است که پای به میدان مبارزه، جهت نابودی کفر و الحاد و منافقین نهادم.
حرفی با همه ی شما عزیزان دارم و آن اینکه بدانید در زمان ما و رهبری همانند امام که شما عزیزان را فقط و فقط برای اسلام بخواهد نیست. تنها گذاشتن این رهبر عزیز و پیرجماران گناهی است که به دوزخ منتهی می شود. چون او برای اسلام کار میکند و سمبل اسلام ما، او می باشد.
ای مردم از همه ی شما می خواهم که دوری کنید و مبارزه نمایید با ملحدین و منافقین از خدا بی خبر و اگر می خواهید سعادتمند شوید به جبهه بیایید ، چون در اینجا همه چیز است ، که در زندگی ماشینی شهری جای بحث کردن با این و آن نیست، چون آنها ضد انقلاب هستند و اگر می خواستند بفهمند تا حالا فهمیده بودند و دیگر از سیاهی شیطانی بر دلشان افتاده است و راهی جز مبارزه با آنها نیست.
ای مردم ، دعا کنید که خداوند اماممان را تا ظهور حضرت مهدی (عج) حفظ فرماید.
عزیزانم، انشاء الله اگر من شهید شدم به فرزندانم دروغ نگویید که پدرشان به کجا و کجا رفته ، بگویید پدرشان را صدام آمریکایی با تانکهای روسی و اسلحه های آمریکایی و فشنگهای انگلیسی و آلمانی کشته است. به فرزندانم بگویید تا همیشه کینه ی این مزدوران را داشته باشند و خودشان را برای مبارزه با این جنایتکاران آماده کنند.
ای عزیزان اگر من شهید شدم جسد من را در بهشت زهرا(س) دفن کنید. و برای من گریه نکنید، چون آنهایی باید برای من گریه کنند که با آنها به مبارزه برخاستم و ظلم و ستم آنها را افشاء کردم. زیرا خداوند فرموده : «کسی که در راه من شهید شود مرده نیست » . بدانید که من همیشه زنده هستم .و تا قیامت که خدا برپا کند با مستکبران مبارزه خواهم کرد.
پدر و مادر عزیزم این وصیت من است که شما بدانید برایجاه و مقام و مادیات به اینجا نیامدم. برای حمایت از تمام محرومین دنیا و جهت رضایت و فرمان خداوند به اینجا آمدم و به هرکس که می بینید بگویید احمد اگر کشته شد خون او پیام دارد و پیام آن حمایت از جمهوری اسلامی و حمایت از امام خمینی است.
برادر خودم عباس را از طرف خود وکیل قرار می دهم تا کارهای مادی بنده را انجام دهد و ازهمه ی دوستان و آشنایان تقاضا دارم مرا ببخشند و اگر آزاری به آنها رساندم مرا مورد عفو قرار دهند و برایم دعا کنند تا خداوند مرا ببخشد و مورد رحمت خودش قرار دهد.
ای مردم، آگاه باشید هیچگونه افتخاری عرب بر عجم و عجم بر عرب و سیاه بر سرخ و سرخ بر سیاه ندارد مگر به تقوی . پس ای بندگان راستین خداوند تقوی پیشه کنید تا سعادت دنیا و آخرت را بدست آورید. امیدوارم خدا همیشه یادتان باشد و لحظه ای شما عزیزان را به حال خودتان وانگذارد و عاقبت شما را ختم به خیر گرداند.
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
خداوندا ما را در این راهی که در پیش گرفتیم یاری نما و لعنت و نفرین ابدی خود را نثار منافق و منا فقین کن.

خداحافظ

7/7/1361 ساعت 12 ظهر جبهه غرب






ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1iuwXBT

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: