۱۳۹۴ مهر ۵, یکشنبه

برترین آنتی ویروس های سال 2014

برگرفته از سایت مرکزش


جایزه AV-TEST 2014
در17 فوریه 2015 (28 بهمن 93)، AV-TEST اقدام به معرفی بهترین محصولات امنیتی IT در عملکرد یک ساله در سال 2014 پرداخت. این جایزه در دسته بندی های محافظت (محافظت از تابع)، عملکرد (سرعت)، سهولت عملکرد مصرف کننده ها وهمچنین در زمینه امنیت اندروید مورد بررسی قرار گرفتند.در مجموع 10 جایزه به محصولات برتر ارائه شده است.
.

جایزه2014 AV-TEST برای بهترین حفاظت

جایزه AV-TEST در دسته بندی محافظت به محصولات خانگی Trend Micro Internet Security و در زمینه ی محصولات سازمانی به F-Secure Client Security تعلق گرفت.

جایزه2014 AV-TEST برای بهترین عملکرد
جایزه AV-TEST در دسته بندی بهترین عملکرد و حداقل میزان کسر سرعت در سال 2014 در لیست محصولات خانگی به Kaspersky Lab Internet Security و در زمینه ی نسخه های شرکتی به محصولات Bitdefender Endpoint Security تعلق گرفت.



جایزه2014 AV-TEST برای آسان ترین محصول قابل استفاده
جایزه AV-TEST در قسمت سهولت کاربری به طور کلی در شبکه و کامپیوترها در نسخه های خانگی به Avira AntiVirus Pro و در زمینه ی نسخه های شرکتی به Sophos Endpoint Security تعلق گرفت.

جایزه 2014 بهترین سیستم امنیتی اندروید
AV-TEST امن ترین سیستم امنیتی برای گوشی های موبایل را مورد بررسی قرار دادند. و طبق رای گیری های صورت گرفته به دو محصول Qihoo 360 MobileSecurity و Cheetah Mobile Clean Master تعلق گرفت.

جایزه 2014 AV-TEST بهترین محصول در زمینه ی بازسازی
AV-TEST بهترین محصولات را در زمینه ی بازسازی و پاکسازی ویندوز پس از حمله ی ویروس ها مورد بررسی قرار دادند . در این زمینه جوایز به Kaspersky Virus Removal Tool و ابزار Malwarebytes Anti-Malware Free clean-up تعلق گرفت.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1FCqX4D

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: