۱۳۹۴ مهر ۴, شنبه

تجلیل نتانیاهو از ۲ افسر موساد مسئول انفجارهای قاهره

تجلیل نتانیاهو از ۲ افسر موساد مسئول انفجارهای قاهره

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مناسبت شصت و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جاسوسی این رژیم (موساد) از دو افسری که در انفجارهای قاهره در دهه ۵۰ قرن گذشته دست داشتند، قدردانی کرد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت که «بنیامین نتانیاهو» شب گذشته در جشن شصت و پنجمین سالروز تاسیس موساد شرکت داشت و در این جشن نیز «تامیر فریدو» رئیس موساد، «یسرائیل کیتس» رئیس امور اطلاعات و نیز تعدادی از روسای سابق موساد حضور داشتند.
به نوشته این روزنامه، نتانیاهو در این جشن از دو افسر موساد که در طرح ریزی و اجرای چندین انفجار در مناطق حیاتی قاهره در دهه 50 قرن گذشته، معروف به قضیه «لافون» دست داشتند، قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش، نتانیاهو از این دو افسر به نام های «مارسیل نینو» و «رابرت دیسا» تجلیل کرد و نشان شجاعت موساد را به دلیل اجرای ماموریت در داخل کشورهای عربی و اسلامی به آنها اعطا کرد.
از سوی دیگر رئیس موساد طی سخنانی در این جشن گفت که اکثر کارکنان دستگاه موساد را زنان تشکیل می دهند به گونه ای که 40 درصد نیروی کار این دستگاه را زنان و 23 درصد را مردان تشکیل می دهند و موساد در درجه نخست بر جوانان اتکا دارد و سن کارکنان موساد نیز بین 22 و 32 سال است.
فریدو اشاره کرد که با وجود توسعه ابزارهای تکنولوژی برای دستیابی به اطلاعات اما نیروی انسانی برای موساد از اهمیت برخوردار است.
انتهای پیام/


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1KK4TCj

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: