۱۳۹۴ مهر ۳, جمعه

اردوگاه آموزشی القاعده در شمال لاذقیه+تصاویر

اردوگاه آموزشی القاعده در شمال لاذقیه+تصاویر

نقل قول:

چند ماه پس از اشغال کامل استان ادلب و بخشهایی از استان ساحلی لاذقیه در شمال کشور سوریه توسط گروه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده (جبهه النصره) پایگاههای رسانه ای این گروه با انتشار تصاویری از فعالیتهای اردوگاههای آموزش تروریستهای جهادی عضو آن پرده برداشته اند.

مشرق- چند ماه پس از اشغال کامل استان ادلب و بخشهایی از استان ساحلی لاذقیه در شمال کشور سوریه توسط گروه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده (جبهه النصره) پایگاههای رسانه ای این گروه با انتشار تصاویری از فعالیتهای اردوگاههای آموزش تروریستهای جهادی عضو آن پرده برداشته اند.



بنابر این تصاویر، صدها نفر از اعضای شبکه القاعده در حال طی دوره های آموزش نظامی ویژه تحت نظر مربیان ترک، سعودی و ... در اردوگاههای ویژه تاسیس شده از سوی عربستان سعودی، قطر و ترکیه در مناطق حاشیه شمالی استان لاذقیه سوریه می باشند. اکثر اعضای القاعده در سوریه را عناصر غیر سوری شامل اتباع عربستان سعودی، ترکیه، امارات، چین، تونس، مغرب، چچن، ازبک، تاجیک، افغان و پاکستانی تشکیل می دهند که عموما به دلیل حضور در جنگهای افغانستان و عراق دارای تجربیات نظامی بالایی نیز می باشند.




در این اردوگاهها نسل جدید تروریستهای تکفیری با سطح دانش نظامی بسیار بالا تربیت و تعلیم داده می شوند تا پس از افغانستان، پاکستان و عراق، سوریه به جدید ترین مامن القاعده در جهان تبدیل گردد. تدارکات نظامی و غیر نظامی القاعده، داعش، اخوان المسلمین سوریه و ... در مناطق اشغالی شمالی سوریه بصورت روزانه از سوی دولتهای حاکی تروریسم تکفیری و از مرزهای ترکیه با سوریه در قالب کاروانهای متشکل از صدها تریلی زیر چشمان تیزبین ماهواره های آمریکایی و اروپایی برای تروریستهای تکفیری منتقل می گردد.




این در حالی است که آمریکا و اروپا به بهانه مبارزه با تروریسم و القاعده طی سالهای اخیر دو جنگ جهانی پرهزینه را علیه کشورهای عراقی و افغانستان براه انداخته که به کشته شدن میلیونها مسلمان بی گناه منجر شده است.

















ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1jhzUqd

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: