۱۳۹۳ بهمن ۷, سه‌شنبه

آیا احمدی نژاد عذرخواهی میکند؟

صراط: محمود احمدي‌نژاد در آبان ماه سال 90 در ديدار با برخی اعضای ستاد انتخاباتی‌ اش در سال‌های ۸۴ و ۸۸ در مورد اتهامات محمدرضا رحیمی، معاون اول دولت خود گفت: «دو سال است که رییس قوه قضاییه معاون اول دولت را متهم به فساد اقتصادی کرده است ولی نمی توانند این اتهام را ثابت کنند. من به رهبری هم گفته ام که اگر ثابت شود که رحیمی حتی یک ریال هم اختلاس کرده من به تلویزیون آمده و ضمن عذرخواهی اعلام می کنم که شایستگی این سمت را ندارم. این دولت به قوه قضاییه اعلام کرده که آبروی دولت را برده اید و اگر هم قرار به محاکمه است بایستی علنی صورت گیرد. بنده فقط ۱۰ درصد حرف ها را تاکنون زده ام و شاید ۲۵درصد دیگر را در آینده بگویم ولی مابقی را هیچگاه نمی توانم به دلایل مصلحتی و حفظ نظام و انقلاب بیان کنم.»



سه سال پس از اظهارات احمدی‌نژاد، حکم قضایی محمدرضا رحیمی اعلام و او به پنج سال و 90 روز حبس و پرداخت دو میلیارد و 850 میلیون تومان رد مال و یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شد.



با این اتفاق، آیا احمدی نژاد مطابق وعده خود حاضر است به تلویزیون بیاید و "ضمن عذرخواهی اعلام کند که شایستگی این سمت را نداشته است"؟ نظر شما در این باره چیست؟

با توجه به اینکه محکومیت معاون اول دولت دهم به دلیل تخلفاتش پیش از حضور در دولت محمود احمدی نزاد بوده است آیا همچنان معتقد به عذرخواهی احمدی نژاد هستید؟





ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1JBpzgC



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: