۱۳۹۳ آبان ۶, سه‌شنبه

جایزه استعداد جوان «رقابت آلومینوم اروپا» به یک ایرانی رسید






با اعلام برندگان رقابت آلومینیوم اروپا 2014، «احسان اقدمی» محقق ایرانی ساکن آلمان با طرح خلاقانه CATLIGHT موفق به دریافت جایزه استعداد جوان این رقابت شد.



به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جایزه آلومینیوم اروپا با هدف ارائه طرح‌های خلاقانه و موثر در استفاده از آلومینیوم برگزار می‌شود.



برندگان جایزه آلومینیوم اروپا 2014 در بخش‌های مختلف معرفی شدند و فرآیند جدید تولید شرکت دایملر، آکوواریوم دریایی کپنهاگ، سیستم روشنایی جدید فیلیپس و قطعات خودرو برای کامیون‌های گروه Leiber از جمله برندگان امسال محسوب می‌شوند.



جایزه بخش استعداد جوان سال 2014 این رقابت به «احسان اقدمی» برای طراحی سیستم روشنایی CATLIGHT اهدا شد؛ این سیستم روشنایی با الهام از باز شدن گل و طلوع و غروب خورشید طراحی شده است.



این سیستم مجهز به بخش‌هایی بال‌مانندی است که در طول روز و شب باز و بسته می‌شوند؛ برای این عملکرد، استفاده از آلومینیوم سبک‌وزن بسیار مناسب است.



«احسان اقدمی» فارغ‌التحصیل دانشگاه علم و صنعت ایران، پیش از این جوایز رقابت طراحی IKEA،‌ جایزه استعداد طراحی IF2014 و جایزه طراحی آلمان را از آن خود کرده بود.



جوایز برندگان همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ALUMINIUM 2014 در دوسلدورف آلمان اهدا شد.





ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1zHydsA



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: