۱۳۹۳ آبان ۵, دوشنبه

دور قبر گشتن شرک است ؟




بسم الله الرحمن الرحيم
«الهي انطقني بالهدي و الهمني التقوي»

حجت الاسلام قرائتی


وهابي‌ها مي‌گويند: دور قبر گشتن شرک است. صبح تا شب خودشان دور قبر مي‌گردند. تمام اينهايي که دور حجر اسماعيل مي‌گردند، دور قبر مي‌گردند. مي‌گوييم حالا دور قبر مي‌گرديم، چه کسي است که بايد دور قبر بگرديم؟ مي‌گويند: اسماعيل است. اسماعيل چه کرده؟ اسماعيل در سيزده سالگي به پدرش گفت: خدا گفته مرا بکش، بکش. دستور خدا نبايد فراموش شود. «يا أَبَتِ افْعَلْ ما تُؤْمَر» (صافات/102) من تسليم هستم. «فَلَمَّا أَسْلَما وَ تَلَّهُ لِلْجَبين‏» (صافات/103) حضرت ابراهيم به بچه سيزده ساله گفت: من مأموريت پيدا کردم تو را ذبح کنم. فرمود: پدر! مأمور هستي انجام بده. پسر سيزده ساله تسليم است. به امام زمان هم مي‌گويند: دور قبر اين بايد بگردي. الله اکبر! يکبار نه، 21 بار! هفت بار براي عمره، هفت بار هم براي حج، هفت بار هم براي طواف نساء. يعني امام زمان هر سال 21 بار بايد دور اين قبر پسر سيزده ساله بگردد. که اين پسر سيزده ساله تسليم است. حضرت قاسم هم سيزده ساله بود، تسليم بود. من عاشق هستم. شهادت از عسل شيرين‌تر است. يکوقت آدم داروي تلخ مي‌خورد، تسليم است. چه کند، دکتر گفته بخور. ما ممکن است داروي تلخ را بخوريم، تسليم باشيم. راضي نيستيم. ولي حضرت قاسم نگفت تسليم هستم. گفت: «احلي من العسل» دروغ نگفت، گفت: از عسل شيرين‌تر است. يعني من عاشق هستم.





«والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته»






ادامه مطلب ....



http://ift.tt/ZWA4sH



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: