۱۳۹۵ مهر ۱, پنجشنبه

شهید مدافع حرم ابوالفضل راه چمنی



#مراسم‌عروسی‌وازدواج #الگو_برداری_از_شهدا 📢

#شهیدمدافع‌حرمـ #ابوالفضل_راه_چمنی

💠مراسم ازدواجتون چطور برگزار شد؟

🌺 #همسرشهید: آقا ابوالفضل در مراسم خواستگاری گفتن اگه موافقی عروسی نگیــــریم. منم گفتم باشـه...بعد در دوران عقد که چند تا عروسی رفتیم، از حرفم پشیمون شدم.😊..خلاصه دیگه مراسم عروسـی رو گرفتیم و خیلی هم خوب برگزار شد.

🌸اصـــــلا نگذاشتیم که شرایط گنـــــاه کردن ایجاد بشه. خبری از موسیقـــــی نبود. یه تعداد محدودی هم اعتراض کردن ولی بیشترشون کلی ازمون تشکر کردن. چون از صدای بلند و گوش خراش موسیقی در بقیه عروسی ها خیلی شاکی بودن و خوشحال بودن که عروسی ما این طوری نبوده.

🌺چون ما مــــداح آورده بودیم و مولودی خونـــــی و جک گفتن بود ومراسم بسیار شادی بود. مداح هم از اول تا آخرش مدام به ابوالفضـــل میگفت شبیه شهدایی و شـهید زنده ای و ...

🌸ما فیلم بردار هم داشتیم ولی ابوالفضل همون شب فیلم رو ازش گرفت و نذاشـــت که برا میکس ببره. حتی اجازه نداد اون با دوربین خودش عکــــس بگیره. دوربین خودمون رو داد بهش و گفت با این بگیرید...

🌺ده روز بعد مراسم عروسی از سر کار اومد گفت اسمت رو نوشتم قم دوره بصیرت. بیا برو شرکـت کن. گفتم چند روزه؟ گفت فکر کنم دو روز! منم خیلی برام سخت بود ولی بخاطر ایشون رفتم. اونجا فهمیدم چهار روز هست!! شبها میرفتم تو بالکن و گــــریه میکردم. زنگ زدم بهش گفتم چرا گفتی دو روز؟؟ اینا که میگن چهار روز هست! گفت من نمیدونستم بخدا...
#شهادت‌فرودین۹۵
#کانال‌شهیدابوالفضل‌راه‌ چمنی 👈 @abolfazlrahchamani


فرستاده شده از HUAWEI TAG-L21ِ من با Tapatalk


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/2cU8eYL

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: