برند طراحی سایت
برند ها غالبا باارزش ترین سرمایه های قابل نمایش مراکز و شرکت های تجاری می باشند. پس برعکس فکری که در این باره وجود دارد برند ایزاری خیلی برتر و باارزش تر از آرم، لوگو و نشان گرافیکی تجاری می باشد.
اهمیت برندسازی در طراحی سایت به چه نحوی است؟
در بازاریابی، مفهومی به نام برندسازی اینترنتی موجود است. منظور از برندسازی اینترنتی به هیچ عنوان سئو سایت به منظور موتورهای جستجو و فعالیت برای بالا بردن رتبه در گوگل نمی باشد. این مفهوم ها در خدمت برندسازی اینترنتی می باشند ولی کلا معرفی کننده برندسازی اینترنتی نمی باشند.
طراحی سایت قسمت پراهمیتی ار پروسه برندسازی اینترنتی می باشد. جدای از اینکه همه بازدیدکنندگان و کاربران اینترنتی به احتمال قوی در این فضا حضور ثابتی دارند، طراحی سایت به شما مدد می رساند تا رفتارهای بازدیدکنندگان را زیر نظر بگیرید. برای این کار می توانید از آنالیزگر گوگل به نام گوگل آنالیتیک کمک بگیرید تا در هر لحظه متوجه شوید که کاربران با جستجوی چه کلماتی به وب سایت شما مراجعه کرده اند. چه صفحه هایی را زیاد می بینند و از چه صفحه هایی به سرعت بیرون می روند. این سایت به شما یاری می کند تا عادت های کاربران و مشتری های خود را پیدا کنید و خود را برای خواسته ها و بازارهای تازه مهیا نمایید. طراحی سایت همینطور به شما یاری می نماید تا اعتماد مشتری های خود را جلب کنید.
برندسازی طراحی سایت و جذب مشتری
ما در مقاله هایی سعی کرده ایم نقش برندسازی در اینترنت را به مشتری های طراحی سایت خود گوشزد کنیم، و بگوییم که طراحی سایت های تجاری بایست به طرز دو چندانی این اثرگذاری را در صفحه های خود رعایت نمایند. برندسازی شما فقط به وسیله موردهای ظاهری گسترش می یابد. به خصوص در طراحی سایت ها، ارزش اصلی آن قادر است با هر کلیک افزایش یابد، و شیوه های فراوانی هست تا خدمات و کالاهای تان را به صورتی هماهنگ شده ایجاد کنید که احساس نزدیکی با هر یک از کاربران و مشتری های طراحی سایت خود داشته باشید. جذب بازدیدکنندگان طراحی سایت تان نه تنها به عنوان مشتری بلکه به عنوان شرکت کننده، به معنای آن است که بوسیله موارد و تعاملات معنادار و مهمی آن ها را جذب نموده ایم.
نکته هایی برای ماندگاری و تاثرگذاری برند طراحی سایت شما بر روی مشتری ها
1.لازم است که برندسازی محکم و قدرتمندی را در طراحی سایت کسب و کارتان داشته باشید تا با کاربران هدفمندتان بهتر ارتباط بگیرید و آن ها را جذب فروشگاه ساز تان کند. برندسازی بایست دربردارنده حضور آنلاین دائمی شما باشد.
2. مخاطبان می توانند به صورت های گوناگونی بر روی برندسازی فروشگاه ساز شما حساب باز کنند، از این رو نخستین اثر شما بر روی آنها باید محکم باشد، تفاوتی ندارد که نخستین اثر به وسیله کدام رسانه اتفاق می افتد. کاربران باید سایت شما را بشناسند و طراحی سایت تان را به ماندگار و مهم بدانند.
3. مترصد باشید تا از طراحی سایت تجربه هایی را به دست بیاورید و از آنها در جهت بهینه کردن سایت تان استفاده کنید- از موقعیت ها و ویژگی های ناحیه جغرافیایی تان بهره بگیرید تا قادر باشید مطالب مرتبط با آنها را برای مخاطبان آماده کنید و بازدیدکنندگان آنلاین را جذب فروشگاه خودتان نمایید.
4. جزئیات را از یاد نبرید- نحوه کارکرد نام تجاری شما نظیر عکس های کالاها و خصوصیات سودمند آن کالاها در طراحی سایت، به شما یاری می تا در حافظه و یاد مخاطبان خود ماندگار شوید.
5. و پراهمیت از همه، یک ارتباط حسی قوی با مخاطبان طراحی سایت تان ایجاد نمایید- می توانید به وسیله راه های ارتباطی مختلفی این کار را انجام دهید مثلا درباره شرکت خود در جاهای مختلف بنویسید یا حق کپی و تکثیرتان نشان می دهد که شما همواره می خواهید یک رابطه محکم را میان نام تجاری و کاربران آنلاین طراحی سایت خود پدید بیاورید.
6.پس چرا کوشش بسیاری در این باره نمی کنید؟ نام های تجاری برندهای استوار و ماندگار بر روی عملکرد کاربران و بازدیدکنندگان اثر دارد و به وفادار و ماندگاری آنها کمک می کند و توان نام تجاری شما را کاربران طراحی سایت مشاهده می کنند، می آموزند و احساسی را که از نام تجاری شما دارند را بروز می دهند.
ادامه مطلب ....
http://ift.tt/2bUdwWb
منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان
تبادل لينك
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر