۱۳۹۵ شهریور ۲۸, یکشنبه

ازدواج آسان 80 زوج جوان منطقه هشتبندی میناب+فیلم



به همت گروه جهادی شهید رجایی ضمن برگزاری جشن بزرگ عید غدیر، 80 زوج جوان منطقه هشتبندی شهرستان میناب در مراسمی به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر راهی خانه بخت شدند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،مسئول روابط عمومی قرارگاه مرکزی اردوهای جهادی بسیج کشور هدف از برگزاری این مراسم را فرهنگ سازی برای ترویج ازدواج آسان و برطرف شدن مشکلات ازدواج عنوان کرد
اسماعیل احمدی افزود: برگزاری ازدواج آسان یکی از برنامه فرهنگی درمیان ده ها فعالیت گرو های جهادی است که مهمترین هدفش ترویج فرهنگ ایثار و جهاد است.
وی گفت: آموزش ازدواج آسان و دوری از تشریفات به زوج های جوان در مناطق محروم و اهدا جهزیه توسط هزاران پایگهای بسیج خواهران و قرارگاههای محرومیت زدایی از جمله اقدامات برای ترویج ازدواج آسان است.
مسئول روابط عمومی قرارگاه مرکزی اردوهای جهادی بسیج کشور گفت: تاکنون هزاران جهیزیه در مناطق محروم به نوعروسان اهدا شد که با همکاری دستگاهای فرهنگی و حمایت نیکوکاران در یک فرایند 5 ساله مشکل جهیزیه در مناطق محروم برطرف می شود.
منطقه توسعه نیافته توکهور و هشتبندی با 50 هزار نفر جمعیت در 163 کیلومتری بندرعباس واقع است.
گروه جهادی شهید رجایی متشکل از دانشجویان و طلاب تهرانی سال های متمادی است در شهرستان بشاگرد به فعالیت های سازندگی در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، آموزشی، عمرانی و … اشتغال دارند.
این گروه جهادی سال گذشته در ابتکاری ارزنده مراسم ازدواج آسان ویژه ی 50 زوج بشاگردی را برگزار نموده بود که با استقبال مسئولین محلی و مردم منطقه مواجه شد.
در پی درخواست امام جمعه و مسئولین بخش « هشت بندی» شهرستان میناب، شب گذشته اولین مراسم ازدواج 80 زوج این منطقه محروم به همت جهادگران بسیجی برگزار شد.
در این مراسم که همزمان با دهه ی امامت و ولایت انجام گرفت علاوه بر مسئولین محلی و تنی چند از مسئولان بسیج و سپاه استان هرمزگان؛ معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین و هزاران نفر از مردم به ویژه جوانان با حضور در مجموعه ی ورزشی این بخش، از مراسم ازدواج استقبال نمودند.
هدیه ی ویژه این جشن و پیوند آسمانی نیز اهداء چفیه متبرک امام خامنه ای به 14 نفر از زوج های جوان بود که پایین ترین مهریه را داشتند.
حضور ده ها ماشین گل کرده، چیدن سفره ی عقد و عکس یادگاری زوج ها، قرایت صیغه ی عقد به صورت تلفنی از کنار ضریح حضرت معصومه علیها الاسلام برای یکی از این 80 زوج جوان، مداحی، سخنرانی، اجرای برنامه های شاد و آتش بازی از جمله برنامه های این جشن بود که گروه جهادی شهید رجایی با مشارکت حوزه ی بسیج بخش هشت بندی و برخی مسئولین محلی برگزار نمود.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/2cPPzO8

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: