از همان زمانی که تجارت الکترونیکی در دنیا معرفی و رو به گسترش نهاد، تجارت جهانی هر سال دارای ارزشی تقریبا حدود 1.5 تریلیون دلار بوده است. کمپانی های مشهور و فعال در زمینه تجارت الکترونیک با پیشرفت و بالا رفتن تقریبی 20 درصد در سال پیشرفت خیلی خوبی را به دست آوردند.
با این حال، بر اساس تحقیقات صورت گرفته چیزی در حدود 90 درصد از همه کسب و کارهای این زمینه در زمان کمی از شروع به کار شان با شکست خیلی عظیمی روبرو شده و مجبور به ترک این کسب و کار گشته اند.
در این نوشته سه روش و متد غیرمعمول برخی از کمپانی های بزرگ و موفق تجارت الکترونیکی را بررسی می کنیم که توانسته اند مشتریان خودشان را خوشحال نگاه دارند و موجب بازگشت مجدد آنها طراحی سایت این کسب و کارها گردند.
افزودن به سبد خرید در ذیل شبکه های اجتماعی
کمپانی آمازون، رهبر تجارت الکترونیک در جهان، هماره قسمت عمده ای از هزینه های صرف شده به وسیله بازدیدکننده های وفادار را برای خودش جمع می نماید. خلاقیت های آن، از خرید فقط با فشردن یک کلیک تا افزودن به سبد خرید به وسیله شبکه های اجتماعی سبب شده تا این ماشین خلاقیت از هر ماشین و قطار دیگری پیشگام باشد.
سبد خرید آمازون به طور دقیق در قالب یک کسی و کار سوشیال طح بندی گشته است. آمازون در حال حاضر به بازدیدکننده ها و مشتری هایش مجال می دهد تا کالاها و خواسته هایشان را فقط بوسیله جواب دادن به توئیت آن کالا با به کارگیری از هشتگ #AmazonCArt به فهرست خرید خود بیفزایند. بعد این قلم محصول به صورت اتوماتیک به سبد خرید آن کاربر افزوده می گردد. پس در سری بعدی که آنها وارد اکانت شان در شبکه آمازون می شوند، دیگر احتیاجی به سپری کردن زمان به منظور یافتن کالایی که قبل از این در شبکه توئیتر مشاهده کرده اند، ندارند. این موضوع مدت ها بود طراحی وب سایت فروشگاهی را به چالش کشیده بود.
این خصوصیت به وسیله ارتباط دادن اکانت آمازون کاربر به اکانت توئیتر آنها و بعد تائید آن تحقق می یابد. این خصوصیت که در ابتدای ماه مِی سال 2014 پیاده سازی و اجرا شد، با گرفتن بیش از 157000 توئیت که دربردارنده هشتگ #AmazonCArt بود فقط در مدت زمان دو هفته توجه خیلی از کاربران را به خود جلب نمود.
انتقال به فروشگاه
هزینه های انتقال یکی از بدترین زمینه های خرید آنلاین می باشد. بر پایه پژوهش های صورت گرفته در این عرصه، معلوم شده که در حدود 61 درصد از کاربران آنلاین دست کم تقریبا مشتاق به لغو کردن سفارش آنلاین شان در صورت نبود پیشنهاد حمل و نقل مجانی و رایگان دارند.
یک بدیل درخور به منظور این قضیه برطرف کردن کامل پروسه حمل و انتقال و رساندن به دست مشتری است. با توجه به اینکه 50 درصد از خرده فروش های مهم آمریکا دارای دست کم یک مرکز فروش و ارائه فیزیکی کالاها می باشند، انتقال به فروشگاه انتخابی می باشد که به صورت هر روزه در حال شناخته شدن است که به بازدیدکننده این امکان را می دهد تا از فضای راحت و امن خانه به سرچ کالای موردنظرش بپردازد و مبلغ آن را نیز به راحتی بپردازد و در همان روز محصول سفارشی اش را از نمایندگی فیزیکی آن فروشگاه در مجاورت محل سکونتش تحویل بگیرد. به عنوان نمونه برند هایی که چنین انتخابی را برای مشتری می دهد می توان به سری والمارت Walmart.com و بِست بای Bestbuy.com اشاره نمود. امروز فروشگاه ساز ها این مشکل را به صورت کامل در نظر می گیرند.
سایت های کسب و کار الکترونیکی محتوا محور
اکثر خرده فروش های فعال در زمینه کسب و کار الکترونیکی یک شیوه نشان دادن و عرضه کالاهایشان در طراحی سایت خودشان را دقیقا نظیر ارائه و نمایش آنها در فروشگاه فیزیکی شان گزینش کرده اند. مسئله عمده در این باره این است که اکثر رفتار مشتری ها در فضای اینترنت خیلی متفاوتتر از آنچه که در فضای فروشگاهی فیزیکی صورت می گیرد است.
به منظور خرید یک محصول، مشتری ها در موقع خرید از فروشگاه های فیزیکی امکان دارا بودن یک نقد یا سابقه مصرف به وسیله سایر مشتری ها را ندارند. همینطور این بازدیدکنندگان در موقع خرید امکان نقل و انتقال از یک فروشگاه به سایر فروشگاه ها و مقایسه محصولات با یکدیگر را نیز ندارند، عملی که در محیط اینترنت به راحتی فقط با فشردن یک دکمه انجام می شود.
با این حال، بر اساس تحقیقات صورت گرفته چیزی در حدود 90 درصد از همه کسب و کارهای این زمینه در زمان کمی از شروع به کار شان با شکست خیلی عظیمی روبرو شده و مجبور به ترک این کسب و کار گشته اند.
در این نوشته سه روش و متد غیرمعمول برخی از کمپانی های بزرگ و موفق تجارت الکترونیکی را بررسی می کنیم که توانسته اند مشتریان خودشان را خوشحال نگاه دارند و موجب بازگشت مجدد آنها طراحی سایت این کسب و کارها گردند.
افزودن به سبد خرید در ذیل شبکه های اجتماعی
کمپانی آمازون، رهبر تجارت الکترونیک در جهان، هماره قسمت عمده ای از هزینه های صرف شده به وسیله بازدیدکننده های وفادار را برای خودش جمع می نماید. خلاقیت های آن، از خرید فقط با فشردن یک کلیک تا افزودن به سبد خرید به وسیله شبکه های اجتماعی سبب شده تا این ماشین خلاقیت از هر ماشین و قطار دیگری پیشگام باشد.
سبد خرید آمازون به طور دقیق در قالب یک کسی و کار سوشیال طح بندی گشته است. آمازون در حال حاضر به بازدیدکننده ها و مشتری هایش مجال می دهد تا کالاها و خواسته هایشان را فقط بوسیله جواب دادن به توئیت آن کالا با به کارگیری از هشتگ #AmazonCArt به فهرست خرید خود بیفزایند. بعد این قلم محصول به صورت اتوماتیک به سبد خرید آن کاربر افزوده می گردد. پس در سری بعدی که آنها وارد اکانت شان در شبکه آمازون می شوند، دیگر احتیاجی به سپری کردن زمان به منظور یافتن کالایی که قبل از این در شبکه توئیتر مشاهده کرده اند، ندارند. این موضوع مدت ها بود طراحی وب سایت فروشگاهی را به چالش کشیده بود.
این خصوصیت به وسیله ارتباط دادن اکانت آمازون کاربر به اکانت توئیتر آنها و بعد تائید آن تحقق می یابد. این خصوصیت که در ابتدای ماه مِی سال 2014 پیاده سازی و اجرا شد، با گرفتن بیش از 157000 توئیت که دربردارنده هشتگ #AmazonCArt بود فقط در مدت زمان دو هفته توجه خیلی از کاربران را به خود جلب نمود.
انتقال به فروشگاه
هزینه های انتقال یکی از بدترین زمینه های خرید آنلاین می باشد. بر پایه پژوهش های صورت گرفته در این عرصه، معلوم شده که در حدود 61 درصد از کاربران آنلاین دست کم تقریبا مشتاق به لغو کردن سفارش آنلاین شان در صورت نبود پیشنهاد حمل و نقل مجانی و رایگان دارند.
یک بدیل درخور به منظور این قضیه برطرف کردن کامل پروسه حمل و انتقال و رساندن به دست مشتری است. با توجه به اینکه 50 درصد از خرده فروش های مهم آمریکا دارای دست کم یک مرکز فروش و ارائه فیزیکی کالاها می باشند، انتقال به فروشگاه انتخابی می باشد که به صورت هر روزه در حال شناخته شدن است که به بازدیدکننده این امکان را می دهد تا از فضای راحت و امن خانه به سرچ کالای موردنظرش بپردازد و مبلغ آن را نیز به راحتی بپردازد و در همان روز محصول سفارشی اش را از نمایندگی فیزیکی آن فروشگاه در مجاورت محل سکونتش تحویل بگیرد. به عنوان نمونه برند هایی که چنین انتخابی را برای مشتری می دهد می توان به سری والمارت Walmart.com و بِست بای Bestbuy.com اشاره نمود. امروز فروشگاه ساز ها این مشکل را به صورت کامل در نظر می گیرند.
سایت های کسب و کار الکترونیکی محتوا محور
اکثر خرده فروش های فعال در زمینه کسب و کار الکترونیکی یک شیوه نشان دادن و عرضه کالاهایشان در طراحی سایت خودشان را دقیقا نظیر ارائه و نمایش آنها در فروشگاه فیزیکی شان گزینش کرده اند. مسئله عمده در این باره این است که اکثر رفتار مشتری ها در فضای اینترنت خیلی متفاوتتر از آنچه که در فضای فروشگاهی فیزیکی صورت می گیرد است.
به منظور خرید یک محصول، مشتری ها در موقع خرید از فروشگاه های فیزیکی امکان دارا بودن یک نقد یا سابقه مصرف به وسیله سایر مشتری ها را ندارند. همینطور این بازدیدکنندگان در موقع خرید امکان نقل و انتقال از یک فروشگاه به سایر فروشگاه ها و مقایسه محصولات با یکدیگر را نیز ندارند، عملی که در محیط اینترنت به راحتی فقط با فشردن یک دکمه انجام می شود.
ادامه مطلب ....
http://ift.tt/1WVPnh7
منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان
تبادل لينك
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر