۱۳۹۴ شهریور ۱, یکشنبه

تبلت پرچم دار ایسوس معرفی شد، ZenPad S 8.0 با صفحه نمایش 2K

تبلت پرچم دار ایسوس معرفی شد، ZenPad S 8.0 با صفحه نمایش 2K




کمپانی ایسوس در ادامه روال خود برای معرفی سری محصولات ZenPad، این بار تبلت پرچم دار خود، ZenPad S 8.0 را معرفی کرده است. در ادامه با مشخصات این تبلت ایسوس، همراه ما باشید.


تبلت ZenPad S 8.0 با مدل Z580CA، مجهز به نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن فوق العاده ( QXGA ( 2048×1536 و از نوع IPS است که با Corning Gorilla Glass 3 محافظت می شود. این تبلت قدرت خود را از پردازنده چهار هسته ای اینتل Atom Z3580، با سرعت پردازشی 2.3 گیگاهرتز می گیرد. دارا بودن حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، مزیتی مهم به حساب می آید، به خصوص وقتی با قابلیت افزایش حافظه از طریق MicroSD تا 128 گیگابایت، ترکیب می شود.

مدل Z580CA، دارای دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است که به اندازه کافی راضی کننده به نظر می رسد. اسپیکرهای DTS این تبلت، به همراه پورت USB type C، آن را جزو بهترین ها قرار می دهد.



مسلماً چنین تبلتی با کیفیت بالا، قیمت بالایی را می طلبد، اما ایسوس از این قاعده مستثنی است و همواره سعی در عرضه محصولات خود با قیمت مناسب بوده است. این محصول هم اکنون در چند فروشگاه آنلاین آمریکا و فروشگاه ایسوس، با قیمت 299 دلار به فروش می رسد. همچنین ایسوس اعلام کرده است که قلم مخصوص ASUS Z، از اوایل ماه سپتامبر با قیمت 29.99 دلار عرضه خواهد شد. بنا بر ادعای ایسوس، این قلم تجربه نوشتن و نقاشی واقعی را به کاربر خواهد داد. این قلم برای طراحی، نقاشی و ترسیم بسیار مناسب است و 1024 درجه حساسیت فشار دارد.


منبع: شهر سخت افزار


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1ENv0FA

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: