۱۳۹۴ مرداد ۲۶, دوشنبه

داریوش کاردان به «عالیجناب» پیوست

تهیه کننده مجموعه «عالیجناب» که این روزها مراحل انتخاب بازیگر را می گذراند بیان کرد که به تازگی با داریوش کاردان برای بازی در این مجموعه قرارداد بسته شده است.
به گزارش فرهنگ نیوز، مسعود ردایی با اشاره به مجموعه «عالیجناب» که این روزها در مرحله پیش تولید به سر می برد، گفت: به تازگی بازیگران دیگری از جمله داریوش کاردان و صالح میرزاآقایی به مجموعه پیوسته اند. داریوش کاردان در این مجموعه که کاری جدی و اجتماعی است نقشی جدی بر عهده دارد.
تهیه کننده سریال «عالیجناب» با اشاره به داستان این مجموعه توضیح داد: «عالیجناب» یک اثر اجتماعی است که داستان آن به ماجرای دو رقیب انتخاباتی می پردازد با این حال این اثر سیاسی نیست و ویژگی هایی دارد که کار را جذاب و متفاوت کرده است.
ردایی در ادامه گفت: این سریال که برای تولید و عرضه در شبکه نمایش خانگی آماده می شود حدود ۴۳ بازیگر دارد که از این میان حدود ۱۵ نفر بازیگران اصلی هستند.
وی که تهیه کنندگی مجموعه «تلفن» را هم بر عهده دارد در پایان درباره این سریال که قرار است سعید آقاخانی کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد، گفت: فیلمنامه این اثر برای تصویب نیاز به اصلاحات داشت و چون این اصلاحات زیاد بود ما نیاز داشتیم که درباره کلیت قصه بیشتر فکر و تصمیم گیری کنیم. بنابراین با توجه به فیلمنامه های دیگری که در دست داریم این سریال به تعویق افتاد.
سریال «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان در شش قسمت و به تهیه کنندگی مشترک مسعود ردایی و علی حضرتی ساخته می شود.
از جمله بازیگران این سریال می توان به سعید آقاخانی، امیرآقایی، لیلااوتادی، حسین پاكدل، بابک حمیدیان، سحردولتشاهی، آزاده صمدی، احسان كرمی، پریوش نظریه و حسین یاری اشاره کرد.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1J0sCNF

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: