۱۳۹۴ مرداد ۲۶, دوشنبه

راه اندازی خط پروازی ایران و تل آویو، و اخطار سازمان هواپیمایی


مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار کتبی دفتر نظارت بر خطوط هوایی سازمان هواپیمایی به نماینده خط هوایی یونانی در تهران خبر داد و گفت: راه اندازی مسیر پروازی از تهران به مقصد هر یک از فرودگاه‌های مناطق اشغالی رژیم صهیونیستی خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
دیروز گزارشی در یکی از رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه یک خط هوایی یونانی فعال در مسیر تهران - آتن و بالعکس به تازگی اقدام به راه‌اندازی خط پروازی غیر مستقیم از تهران به تل آویو با نرخ ارزان کرده است.


محمد رحیمی از ارسال نامه‌ای کتبی به نمایندگی ایرلاین یونانی ایژین در تهران از سوی سازمان هواپیمایی در پی این اطلاعیه خبر داد و گفت: در پی انتشار خبری از سوی یکی از رسانه‌ها مبنی راه اندازی مسیر تهران - تل‌آویو در خط هوایی یونان بلافاصله از سوی دفتر نظارت بر ایرلاین‌های سازمان هواپیمایی کشوری نامه‌ای به نمایندگی این شرکت در تهران ارسال شد و با تذکر کتبی مراتب اعتراض خود را اعلام کردیم.


مدیرروابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: این سازمان طی اخطار کتبی حذف نام جعلی تل‌آویو از سیستم فروش این خط هوایی را در ایران خواستار شد.


وی تصریح کرد : راه اندازی مسیر پروازی از تهران به مقصد هر یک از فرودگاه‌های سرزمین اشغالی خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است.



ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1gSIQRq

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: