۱۳۹۴ شهریور ۱, یکشنبه

آیا استارت منوی ویندوز 10 به درستی کار نمی کند؟ شما تنها نیستید!

آیا استارت منوی ویندوز 10 به درستی کار نمی کند؟ شما تنها نیستید!




اگر از کاربران ویندوز 10 هستید؛ احتمالاً این تجربه را داشته اید که برخی مواقع کلیک بر روی دکمه استارت منو با هیچ واکنشی همراه نیست و استارت منو نمایش داده نمی شود، حتی ممکن است که پیغام خطایی نیز دریافت کرده باشید. در حالی که بسیاری از کاربران به دنبال یافتن ریشه این مشکل در سیستم خود هستند، مایکروسافت رسماً وجود مشکل جدی در استارت منوی ویندوز 10 و همچنین Cortana را تایید کرده است.



در بیانیه ای رسمی، یکی از مهندسان نرم افزار مایکروسافت، به وجود مشکلات مذکور اذعان داشته و تایید کرده است که در استفاده از این دو قابلیت جدید ویندوز 10، این احتمال وجود دارد که کاربران می با خطای “Critical Error – Start menu and Cortana aren’t working. We’ll try to fix it the next time you sign in” و یا “Critical Error – ”Your Start menu isn’t working. We’ll try to fix it the next time you sign in مواجه شوند.

با اینکه تا زمان نگارش این خبر هیچ بروزرسانی به منظور رفع این مشکلات از سوی مایکروسافت ارائه نشده است، اما راه حل بسیار ساده ای برای حل موقت آن وجود دارد و تنها کافی است که به حالت Safe Mode ویندوز وارد و دوباره به حالت عادی برگردید. مایکروسافت خود این راه حل موقت را به کاربران پیشنهاد کرده است.

"ما مطلع هستیم که برخی کاربران این مشکلات را تجربه می کنند و در حال بررسی آن هستیم. شما می توانید به طور موقت با ورود به حالت Safe Mode ویندوز و بازگشت به حالت عادی، این مشکل را برطرف سازید. با اینکه این روش می تواند به طور موقت باعث رفع مشکل مذکور شود، اما احتمال بازگشت دوباره آن نیز وجود دارد."

مایکروسافت تاکنون سخنی از ارائه بروزسانی احتمالی به منظور حل این مشکل به میان نیاورده است اما با توجه به ارائه بروزرسانی های cumulative، هر لحظه ممکن است که بروزرسانی به منظور رفع آن منتشر شود.

منبع :شهر سخت افزار


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1WMrt5B

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: