۱۳۹۳ شهریور ۹, یکشنبه

دنیای بی ارزش


دنیای بی ارزش


“گفتم:بیا این‌ جا یک خانه برایت بخریم و همین‌ جا زندگی‌ات را سر و سامان بده!

گفت: *حرف این چیزها را نزن مادر،دنیا هیچ ارزشی ندارد*

گفتم: آخر این کار درستی است که دایم زن و بچه‌ات را از این طرف به آن طرف می‌کشی؟

گفت: *مادر جان! شما غصه مرا نخور. خانه من عقب ماشینم است.

پرسیدم: *یعنی چه خانه‌ات عقب ماشینت است؟


گفت:جدی می‌گویم؛ اگر باور نمی‌کنی بیا ببین!

همراهش رفتم. در عقب ماشین را باز کرد. وسایل مختصری را توی صندوق عقب ماشین چیده بود: سه تا کاسه، سه تابشقاب، سه تا قاشق، یک سفره پلاستیکی کوچک، دو قوطی شیرخشک برای بچه و یک سری خرده ریز دیگر. گفت: *این هم خانه. می‌بینی که خیلی هم راحت است.

گفتم: *آخه این‌طوری که نمی‌شود.


گفت:دنیا را گذاشته‌ام برای دنیادارها، خانه هم باشد برای خانه‌دارها!





(مادر شهید همت)












ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1B72pdQ



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: