۱۳۹۳ شهریور ۷, جمعه

خدایـــا دوسـتـَــت دارم .... به همین سادگی





خدایـــا دوسـتـَــت دارم .... به همین سادگی



مرحوم حاج اسماعیل دولابی:



دستگاه خداوند از دستگاه حضرت یوســف(ع)کمتر نیســت .



یکی از هم زندانی های یوسف خوابی را جعل کرد و تعبیرش را از یوسف پرسید. وقتی یوسف تعبیر کرد، آن



زندانی گفت دروغ گفتم و خواب را از خودم ساخته بودم!



یوسف(ع) گفت :【 قضی الامر 】. یعنی کار از کار گذشــــت و آن چه گفتم واقع خواهد شــد.



ما هم چند بار دروغی به خــــدا گفتیم دوستـــــت داریم . بعد که ابتلائات و تبعات دوستی ظاهر شد گفتیم



خدایــا دروغ گفتیم.



خداوند فرمود: 【 قضی الامر 】. یعنی کار از کار گذشـــــت و به جمع دوستـــان ما ملحق شدی.





ادامه مطلب ....



http://ift.tt/1n5odhD



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: