۱۳۹۱ بهمن ۷, شنبه

بیدار شوید که همه خوابند…


بیدار شوید که همه خوابند…



چند وقتی بود که سریال یلدا را میدیدم و جالب هم بود ولی پسر دایی گفتن ها(ان شاء الله که منظورم را فهمیدید ) فکرم را مشغول میکرد. به خودم میگفتم در عوامل تهیه فیلم (دست اندر کاران اصلی) اسم آقای میر باقری که سریال فاخر مختار نامه را ساخته اند هم هست شاید من زیادی توهم پیدا کرده ام وبد بین هستم. ولی اوضاع بدتر شد و سلام علیک شد چت خودمونی و متاسفانه خانم چادری که جلو همه ی محارم خود ودر جمع چادر داشت در هنگام چت تصویری این را نشان نداد. و بقیه اوضاع را هم که دیدید و جای گفتن ندارد. امروز قسمت آخر این سریال را نشان داد با کمال تعجب دو شخصیت جوان سریال ازدواج نکردند. چیز ی که در فیلمها وسریال های ایرانی بی سابقه است.




دوباره به فکر فرو رفتم و یاد سریال راستش را بگو افتادم که در آن هم همه ی خانم ها چادر داشتند ولی روابط آزادی با نا محرمان داشتند.



دوباره یاد حدیثی از اگر اشتباه نکنم امام علی (ع) درباره شوخی با نا محرم یادم آمد که شخصی که این کار را انجام داد و ایشان دیدند به او گفتند دیگر این کار را نکن وهر کلمه آن مانند آتش است.



تلوزیون ما به کجا می رود وبه چه جراتی چنین چیزی را نشان میدهد. متاسفانه همین تلوزیون در چند سال گذشته شال را باب کرد ودر سریال ها خانم های افراد پولدار و روشنفکران ( به خیال آنها که مرده باد اندیشه مخالف اسلام ) شال استفاده میکردند که البته با یک هد بند (متاسفانه کلمه کاملا انگلیسی )مو های خود را می پوشانندند و بعد از مدتی دیدیم که عده ای از خانم های ما متاسفانه شال را دیدند و هد بند را ندیدند. بعد از مدتی جامعه تقریبا دو شقه شد. گروهی طرفدار مد جدید و گروهی پایبند به حجاب برتر یعنی چادر. درابتدای امر خود این حجاب مورد سوال بود که آقا فرمودند که این قشر از جامعه ما نقص ظاهری دارند ولی ذاتشان پاک است وپای آرمانهای انقلاب می ایستند وایستادند. این کار باعث حفظ وحدت میشد ولی موج جدید فکری در فیلم ها و سریال ها راه افتاد که در خانم های با شال و با نقص ظاهری در آن یا خیانتکار بودند یا حد اقل قابل اعتماد نبودند و بسیار زود رنج بودند. خلاصه کار خود را کردند. ولی به این هم راضی نشدند رفتند سراغ قشر دیگر جامعه یعنی خانم های چادری. کم کم نشان دادند که اینها هم معنی حجاب را نمی فهمند و چون خانواده ی متدینی داشته اند چادر سر میکنند و آنها هم روابط آزادی دارند و زیاد زن شوهر خود نمی مانند. احتمالا در آینده هم در فیلم ها خواهیم دید که افراد با این پوشش هم خیانتکار از آب در می آیند.




ولی بعد از این ماجرا واین عادی سازی ها به کجا میرسیم.



حتما میدانید که مسلمانان در اوج اسلام تا اروپا هم پیش رفتند واسپانیا را گرفتند و آنجا مسلمانان پیشرفت زیادی کردند و دشمنان اسلام با حمله ی نظامی نتوانستند آنجا را پس بگیرند. پس با پخش کردن فحشا میان مردم و مشروبات مسلمانان را از جنگ باز داشتند وبا یک حمله آنان را شکست دادند.

باید از تاریخ درس بگیریم . دشمن می داند که از تهاجم نظامی نمی تواند ایران را بگیرد. ولی آیا این همان تهاجم فرهنگی که میگویند نیست. اگر به همین ترتیب پیش برویم و فکری برای آن نکنیم در آینده می بینم که بنیاد خانواده از هم می پاشد دیگر اعتمادی بین زوج ها وجود ندارد بعد از مدتی میبینم که دیگر عفاف در جامعه وجود ندارد و این بی غیرتی ما را به قهقرا میکشاند.



خدا از مردان وزنان خواسته که عفیف باشند و حدود حجاب را هم تعیین کرده ( بدن نما نباشد و برای خانومها مو ها و گردن وگریبان را بپوشانند) . خانم هایی که به هر دلیلی فعلا نمیتوانید به خیل کثیر جامعه حجاب برتر بپیوندید نگذارید که دیگران شما را بازیچه خود کنند و خودتان کمی دلتان به حال خود تان بسوزد وحجابی در خور شان خود طراحی کنید شما میتوانید . آینده جامعه در گور وحدت همه ی اقشار آن است. و بقیه مردمی که صفای دل دارید که مخصوص همه ی مردم مسلمان وشیعه وحسینی ایرن است اگر امروز نکته سنجی نکنید و به رسانه که گاهی اوقات ابزار دست دشمنان شده اعترض نکنید در حق خودتان وهمه ی مردم دیگر جفا کرده اید.



اگر شخصی در خودش چنین قدرتی می بیند که اسلام واقعی را به مردم نشان دهد بسم الله دوربینی بردارد و کار خود را شروع کند . دعای همه ی ما پشت سر شماست وتا آنجا که می توانیم شما را حمایت می کنیم.



در مورد همه ی این حرفها فکر کنید و فقط حرف نبینید اگر خوب بود عمل کنید.

شما میتوانید….





کد:



http://ghomghome.yourgig.ir/?p=104








ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum294/thread47894.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


http://ifttt.com/images/no_image_card.png خادم الزهرا

هیچ نظری موجود نیست: