۱۳۹۴ اسفند ۲۳, یکشنبه

ثبت آگهی رایگان در شهر آگهی

آشنایی با تبلیغات اینترنتی
امروزه با رشد زیاد اینترنت و همه گیر شدن آن تبلیغات مشاغل کالا ها و ... به این سمت سوق پیدا کرده است ثبت آگهی رایگانمیتواند بسیار به شما در این امر کمک کند.و اینترنت یک پل ارتباطی قوی بین کاربران برقرار کرده است که فروشنده و خریداران را از وجود هم باخبر میسازد. در تبلیغات اینترنتی فروشنده ها بر سر جایگاه های تبلیغاتی بهتر و پر بازدید تر رقابت دارند.در این بین سایت های پر بازدید و با رنک بالا میتواند از این طریق کسب و کار خود را آغاز نماید و جایگاه تبلیغاتی در سایت خود به افراد بفروشد.این گونه است که به وسیله تبلیغات اینترنتی علایم تجاری , نام ها , تصاویر و شعار های تبلیغاتی تبدیل به برند میشوند.سایتشهر آگهیبا امکان ثبت آگهی اینترنتیمیتواند به شما کمک بسیاری کند.
تبلیغات اینترنتی در ایران
بسیاری از مدیران و متقاضیان تبلیغات از روند و سرعت تبلیغات و هم چنین بازده تبلیغات اینترنتی در ایران راضی نیستند که چرا همانند خارج از کشور نمیتوانیم رشد داشته باشیم.درج آگهی رایگان یکی از موثرترین روش های فروش محصولات میباشد
خب همانطور که میدانید صنعت کامپیوتر و اینترنت بعد از سال ها که در سایر کشورها در حال استفاده بود به ایران آمد و بدون شک همانند سایر تکنولوژی هایی که از کشورهای غربی وارد ایران شدند به تدریج رشد میکند. ولی این انتظار که عملکرد تبلیغات اینترنتی همانند سایر کشور ها شود یک شبه امکان پذیر نیست و باید این سیر تحولی طی شود.زیرا که بقیه کشور ها نیز همین راه را پیش رفتند. و با توجه به جوان بودن جامعه ایرانی این سیر خیلی سریعتر در آینده رشد خواهد کرد و شاهد آن خواهیم بود که مدیران شرکت ها همگی بودجه ای صرفا برای تبلیغات اینترنتی کنار بگذارند.
چرا تبلیغات اینترنتی؟
مطابق گزارش تبلیغاتی فورستر، تقریباْ ۶۰ درصد از تبلیغات بنری نقش بسزایی در افزایش شناخته شدن نام‌های تجاری در شرایط یکسان دارند.
مزایای تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی جزو ارزان ترین تبلیغات در بین سایر رسانه ها میباشد. درج آگهی بسیار راحت و سریع است.ثبت آگهی تبلیغاتی در سایت توسط خود افراد میتواند صورت گیرد. افراد میتوانند تبلیغات هدفمند داشته باشند برای مثال در سایت هایی با بازدید کننده های مورد نظر خودشان تبلیغات کنند.حوزه دسترسی در تبلیغات و آگهی اینترنتی بسیار وسیع است . و نکته مهم این است که افراد با سرمایه هرچند ناچیز هم میتوانند تبلیغات خود را در اینترنت منتشر کنند.حتی برخی از سایت ها با رنک بالا تبلیغات اینترنتی رایگان ارائه میدهند.
به طور کلی تبلیغات اینترنتی روشی بسیار مناسب برای معرفی کالا و خدمات و برند شرکت ها و موسسه ها به کل دنیا با هزینه بسیار کم میباشد.آگهی اینترنتی همانطور که گفتیم دارای دسترسی جهانی میباشد در تمام روزها ساعات شبانه روز قابل دسترسی و نمایش به عموم میباشد که باعث افزایش بازدید آگهی و افزایش فروش کالا میشود.
قابلیت اندازه گیری و ردگیری تبلیغات
در بسیاری از تبلیغات اینترنتی تبلیغ دهنده ها میتوانند تعداد بازدید و نمایش از آگهی خود را مشاهده نمایند و در بعضی از سایت ها حتی میتوانند پنلی برای مدیریت آگهی خود داشته باشند. که بدین صورت میتوانند بازده تبلیغات خود را به صورت واضح ببینند.
طراحی آگهی ها
با توجه به بازار هدف و و هدف قرار دادن مخاطبان مشخص شده میتوان پیام ها را به گونه ای طراحی کرد که برای آن دسته از اجتماع جذاب باشد.در واقع هنر یک گرافیست تبلیغاتی به این است که بتواند آگهی و تبلیغات را با توجه به آنچه که از نظر مخاطبان جذاب است به نمایش درآورد.
تبلیغات اینترنتی در دنیای امروز
تبلیغات اینترنتی در مقایسه با تبلیغات سنتی در دنیا از مزیت ها و قابلیت های بسیاری برخوردار است که تعدادی را در بالا ذکر کردیم.شرکت ها و برند های تجاری اگر بخواهند در عرصه فعالیت باقی بمانند و جایگاه خود را در دنیای پر رقابت امروز حفط کنند چاره ای جز به کار گیری آگهی اینترنتی و تبلیغات در دنیای مجازی ندارند.این امر در مورد شرکت هایی که تجارت بین المللی دارند مصداق بارز تری خواهد داشت.تبلیغات اینترنتی اشکال مختلفی دارند که با توجه به نوع محصول , بازار هدف و ویژگی مخاطبان بررسی شده و مناسب ترین شکل تبلیغات انتخاب شود.


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1UaKTS6

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: