۱۳۹۴ اسفند ۲۸, جمعه

دیروزی ها

سلام به روی ماهتون !!! آدمای قدیمی با اسمای قدیمی آدمای جدید :badbad:
سال ها پیش من اینجا بودم بار و بندیل بستم و رفتم که رفتم تا این اواخر نمیدونم چی شد ولی فقط کاربری اکانت جدیدی که همون موقع ها ساخته بودم یادم بود حتی پسوردی هم یادم نبود نمیدونم خوبه یا بد حافظه ام یاری داد و پسورد رو درست زدم تا اینکه الان من اینجام و تایپ میکنم سر به اکانت قبلیم زدم من چقد عوض شدم تغییر کردم ... دنیای مجازی هم عجب دنیای پیچیده ای هست هر چند دوسش ندارم ولی بدکشم نیست , اسمای قدیمی همه رو یادمه ... الان دو سه سالی میگذره من ترنمی کاربر چهار سال پیش الان همه چی عوض شده یه جورایی دلم میگیره برگشتم به قدیم نمیدونم شاید شاید میشد جور دیگه ای باشه ولی آدم الانی که هستم رو بیشتر میپسندم
دلم برا همتون تنگ شده :rolleyes:


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1ZaKKxC

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: