۱۳۹۴ اسفند ۱۷, دوشنبه

نرم افزار پشتیبانی کایاکو

سیستم پشتیبانی کایاکو، یک سیستم بسیار قدرتمند و پیشرفته پشتیبانی می باشد که در سه نسخه تحت: وب، دسکتاپ و موبایل، جهت پشتیبانی از مشتریان و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات آنها(در محیط اینترنت و هم در محیط شبکه) ارائه می شود.نسخه کامل و بروز شده کایاکو فیوژن، شامل سیستم: تیکتینگ، گفتگوی زنده، ماژول تلفن گویای بسیار قدرتمند تحت شبکه و ماژول smsمی باشد که با استفاده از آنها، تمامی نیاز های یک شرکت و یا سازمان برای پشتیبانی و پاسخگویی به مشکلات کاربران و مشتریان براحتی به عمل می آید. همچنین سیستم کایاکو قابلیت اتصال به دیگر نرم افزارهای مورد استفاده در سازمان از طریق وب سرویس و API را دارا می باشد.

از قابلیتهای متمایز این سیستم دریافت و درج درخواستهای مشتریان (هم به صورت تیکت و هم به صورت ایمیل)،گزارشگیری از تیکتها-بخش ها یا کارمندان مورد نظر،قابلیت پشتیبانی 24 ساعته،قابلیت اتصال به voip، دسترسی به تاریخچه روند پاسخگویی به تیکتها و تماس ها، چت آنلاین، تعریف تیم و دپارتمان برای بخش های مختلف مجموعه،امنیت بسیار بالا در حفظ اطلاعات و در بر داشتن تاریخ شمسی و راست چین بودن و... می باشد.

علاوه بر امکانات بالا سیستم پشتیبانی کایاکو قابلیت ارائه به نا محدود کاربر را دارا می باشد.

فراسیستم
کایاکو , سیستم پشتیبانی مشتری - صفحه اصلی


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1W2T3cN

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: