۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۸, جمعه

طنز/صابون زنجیره‌ای ها به تن ظریف هم خورد!


میلاد.چ:



نحوه برخورد روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح طلب درمورد عملکرد وزیرامورخارجه، همواره با خوشحالی فراوانی همراه بوده که اخیراً و پس از مصاحبه جناب ظریف با یکی از شبکه‌های آمریکائی و حمایت ایشان از وضعیت حقوق بشر درکشور، این موضوع دچار تغییر شد.





نحوه برخورد و اظهارنظررسانه‌های فارسی زبان بیگانه و روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاح طلب درمورد عملکرد وزیرامورخارجه، همواره با خوشحالی فراوانی همراه بوده که اخیراً و پس از مصاحبه جناب ظریف با یکی از شبکه‌های آمریکائی و حمایت ایشان از وضعیت حقوق بشر درکشور و لزوم پایبندی به قانون، این موضوع دچار تغییر شد. برای آگاهی بیشتر به مقایسه دونمونه می‌پردازیم.

پس از پیاده روی ظریف و جان کری

کار‌شناس رسانه بیگانه: دکترظریف نمونه بارز یک ملی گراست که نوید بخش فصل جدید در آینده سیاسی ایران در تعامل و نزدیکی هرچه بیشتر به غرب و خصوصا امریکا را میدهد. او با تمام مسئولین داخل نظام جمهوری اسلامی فرق دارد و دانش آموخته دانشگاههای مطرح امریکاست؛ از مدل ریش گرفته تا سرآستین، و سبک راه رفتن که یادآور بازیگران هالیوودی. می‌گن پرزیدنت اوباما گفته: من اگر ظریف داشتم، دستشوئی‌های کاخ سفید رو هم نمی‌دادم دست جان کری.

روزنامه اصلاح طلب: نگوئید ظریف، بگوئیدمحمدجواد مصدق... لبخند شیرینش، لهجه دلنشینش، برند آستینش و هزار و یک دلیل دیگر ثابت می‌کنه که او بهترین دیپلمات تاریخ ایران است.

پس از مصاحبه ظریف در حمایت از وضع حقوق بشر در ایران

کار‌شناس رسانه بیگانه: ازهمان اولش مشخص بود که این آقا عامل حکومته و اصن درگذشته از پاسداران نیروی قدس سپاه بوده و اسم اصلیش هم «حاج کاظم» بوده. این ریش پرفسوری هم برا رد گم کنیه و اگر شک دارین می‌تونین پاچه شلوارش رو بزنین بالا تا پوتینش رو ببینین. گزارش شده ایشون در حادثه یازده سپتامبر و انفجار آمیا هم دست داشته و تازه بورسیه دانشگاه امام صادق در امریکا بوده.

روزنامه اصلاح طلب: ما ز یاران چشم یاری داشتیم...! حالا که بیشتر فکر می‌کنیم سیاست‌های تیم هسته‌ای در تعامل با غرب آنطور که باید پخته و سنجیده نیست و گا‌ها دل دوستان امریکائی به درد می‌آید. جناب وزیر! ما برای نزدیکی با امریکا کلی نقشه کشیدیم، پس لطفا با اظهارات نسنجیده و بعضا انقلابی که امروز تاریخ مصرفش تمام شده و مخصوص موزه هاست اعصاب مارا خورد نکنین... یادآوری می‌کنیم که اصلاحات همچنان خون می‌خواهد.


منبع: رجا


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1KQWkXu

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: