۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۰, یکشنبه

شعر/ هیهات من الذله، ما انقلابی هستیم





هیهات من الذله، ما انقلابی هستیم ... هرگز نمی‌پذیریم، تحقیر و توسری را





مقام معظم رهبری اخیرا در دیدار جمعى از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور در پاسخ به تهدیدات غرب بیان فرمودند:" همین چند روز گذشته دو مسئول رسمی آمریکا تهدید کردند که حمله‌ی نظامی می‌کنیم؛ اولاً که غلط می‌کنید. ثانیاً من در زمان رئیس‌جمهور قبلی آمریکا که تهدید می‌کرد هم گفتم که دوران بزن و دررو تمام شده/ ملت ایران کسی را که تعرضی بکند رها نمی‌کند.
ملت ایران مذاکره زیر سایه‌ی تهدید را برنمی‌تابد/ آمریکا اگر نیازش به مذاکره بیشتر از ایران نباشد، کمتر نیست/ با مذاکراتی که زیر شبح تهدید باشد موافق نیستم/ مذاکره‌کنندگان بروند با رعایت خطوط قرمز مذاکره کنند، لکن تحمیل و تحقیر و تهدید را قبول نکنند."[1]
در پی سخنان رهبر معظم انقلاب، یکی از شاعران انقلابی غزل زیبایی که در زیر آمده را سروده است؛
دیگر توان نداریم، تهدید دیگری را … یا حرف‎های تلخ امثال جان‌کری را
تفسیرتان غلط بود، از کربلای زینب ... کورید که ندیدید! بالای نی سری را
بعد از ژنو دوباره، لوزان امیدتان شد ... در سر چه می‌پرانید، آیین نوکری را
لبخند دیپلماسی، تدبیر ترس تاکی ... مردانه تر بگیرید، تصمیم بهتری را
هم اقتدار مارا یکجا به باد دادید ... هم آبرو هم عزت، هم این فن آوری را
باعکس چهار فرزند، کنج بهشت زهرا ... دنبالتان شنیدم، نفرین مادری را
هیهات من الذله، ما انقلابی هستیم ... هرگز نمی‌پذیریم، تحقیر و توسری را
رو کن گزینه ها را، ما تشنه ی جهادیم…بسیار دوست داریم، تدبیر رهبری را
١٣٩۴/٢/١٧
[1] بیانات در دیدار جمعى از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور ۱۳۹۴/۰۲/۱۶

انتهای پیام


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1E0ko4n

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: