۱۳۹۴ اردیبهشت ۳۱, پنجشنبه

نکاتی مهم در مورد انتخاب ماشین عروس

افراد بسیاری قبل از ازدواجشان آرزوی ماشینی زیبا برای بهترین شب زندگس خود دارند که این رویا با اجاره کردن ماشین عروس به حقیقت پیوسته است .
امروزه روز با کرایه کردن ماشین های مدرن و و همچنین قدیمی و یا عتیقه و اسپرت یا کلاسیک با راننده و حتی بدون راننده می توان اجاره کرد و برخی موسسات اتومبیل ها را به صورت ساعتی و یا حتی روزانه کرایه می دهند.
اگر شما دوست دارید ماشین عروس را به صورت ساعتی کرایه کنید چند ساعت بیشتر در نظر بگیرید و به فکر بدقولی مهمان ها و عکاسان و آرایشگر و ترافیک راه نیز باشید.
اگر به فکر گرفتن ماشین عتیقه هستید حتما از سالم بودن ماشین مطمئن باشید یا از راننده استفاده کنید که مطمئن تر باشید تا بتواند اگر مشکلی برای ماشین بوجود آمد شما را کمک کند.
اگر لباس عروس خیلی پف دار یا پرچین است در این موارد لازم است از ماشینی استفاده شود که جای کافی داشته باشد تا از چروک شدن لباس شما جلوگیری شود.
برای زیبا شدن ماشین عروس از گل های بزرگ که زیبا و جلوه زیادی دارند استفاده کنید.
اگر عروسی شما در فصل تابستان است بهتر است برای تزئین ماشین از ربان های زیبا در طرح ها و رنگ های مختلف استفاده کنید زیرا گل طبیعی زود پژمرده و از بین خواهد رفت .
و اما اگر مراسم ازدواج شما در فصل زمستان است برای تزیین ماشین خود را زیاد به زحمت نیندازید و از گل برای تزیین آن استفاده کنید.
برای انتخاب رنگ ماشین عروس خیلی بهتر است از رنگ سفید استفاده شود زیرا رنگ سفی سمبل عروس می باشد.
به رنگ ماشین خود دقت کنید .اگر ماشین شما رنگش مشکی است از رنگ گل یا ربان روشن برای تزیین آن استفاده کنید و یا اگر رنگ ماشینتان روشن یا سفسد است اگه زنگ گل ها یا ربان تیره و جیغ استفاده کنید.
منبع : اجاره ماشین عروس


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1Anblzw

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: