۱۳۹۱ اسفند ۱۰, پنجشنبه

دوستی‌های خیابانی گام اول سبک زندگی غربی



نقل قول:








حجت‌الاسلام حسین دهنوی با اشاره به اینکه دوستی‌های خیابانی گام اول سبک زندگی غربی است، گفت: جامعه غرب هم به این نتیجه رسیده که باید ازدواج اصولی را ترویج داده و رابطه جنسی پیش از ازدواج رسمی را حذف کنند.



به گزارش فارس از رامهرمز، کارشناس مسائل خانواده و مدرس کارگاه یک روزه جنبه‌های روابط سالم زوجین در رامهرمز اظهار کرد: دنیای اسلام با دنیای غرب بسیار متفاوت است و بر اساس فقه ما، دوشیزه بودن ارزش بوده و اسلام برای زن، عفت، پاکدامنی و حرمت قائل است.



حجت‌الاسلام حسین دهنوی یکی از معضلات جدی غربی‌ها را تولد نوزادهای نامشروع دانست و افزود: جامعه غرب هم به این نتیجه رسیده که باید ازدواج اصولی را ترویج داده و رابطه جنسی پیش از ازدواج رسمی را حذف کنند.



*متاسفانه برخی از جوانان ما دوستی غیرمعقول و نامتعارف را بین خود برقرار می‌کنند



وی در ادامه گفت: برخی از جوانان ما دوستی غیرمعقول و نامتعارف را بین خود برقرار می‌کنند که این مرحله اول ازدواج به سبک غربی است در صورتی‌که دین، فرهنگ و آداب و رسوم ما اینگونه روابط را نمی‌پذیرند.



این کارشناس مسائل خانواده تصریح کرد: متاهلان باید مهارت ارتباطی، مهارت گوش دادن، مهارت ارتباط کلامی و مهارت ابراز محبت را بین خود رواج داده و به عادت تبدیل کنند.



وی در پایان گفت: اکثر قریب به اتفاق زوجین ناخواسته به یکدیگر ابراز محبت نمی‌کنند و همین مسئله باعث ایجاد کدورت‌ها و دوری زن و مرد از همدیگر و به اصطلاح امروز، طلاق عاطفی می‌شود.






ادامه مطلب ....



http://www.nooreaseman.com/forum283/thread48940.html



منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان



تبادل لينك



به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم


هیچ نظری موجود نیست: