۱۳۹۴ آبان ۲۹, جمعه

عاشقانه‌ترین داستان شیعه در سینماهای ایران/شاهزاده روم

فیلم «شاهزاده روم»، داستان میلاد امام زمان(ارواحنا فداه) است که ستاره‌باران نور و زیبایی است اما سیمای مهر از پرواز پروانه‌ای شکل می‌گیرد که مسیر حرکت بانو ملیکا را از روم باستان تا قلب شیعیان در بر دارد. فیلمی با نگرش مهدوی برای شناخت بهتر آنچه بر مادر امام زمان (عجل الله) گذشته است از روم و نوه قیصر روم تا همسری امام حسن عسگری (علیه السلام)

دغدغه قشر فرهنگی انقلاب باید حمایت از آثار فاخر ملی در قالب انیمیشن باشد ، آثاری که بتواند جایگاه خود را در قلب قشر های خاص به خصوص کودکان که امروزه هدف آماج حملات جنگ نرم رسانه های بیگانه هستند بیابد.

نیاز به مطلبی برای ارائه در چهارچوب استاندارد های دینی با قابلیت تعریف داستان و شخصت پردازی فوق العاده بسیار مشهود است و کم نیستند دلیر مردان و شیر زنانی که در تاریخ اسلام خوش درخشیده ولی با توجه به عدم نگرش درست به ظرفیت انیمیشن برای انتقال محتوا در سالهای بعد از انقلاب شاهد یک انیمیشن سینمایی در این حوزه نبوده ایم .

اما اکنون بر پرده سینماهای کشور "شاهزاده روم" در حال اکران هست که گروه جوان آن متوجه ظرفیت قوی و تاثیر گذاری بی حد و اندازه انیمیشن شده است "شاهزاده روم" که به تعبیر سازندگان اثر، عاشقانه ترین داستان شیعی است اکنون در حال اکران می باشد و استقبال مردم از این اثر باید به گونه ای باشد که بتواند چشم تهیه کنندگان و کارگردانان دیگر را برای ساخت اثری این چنینی به سمت خود جلب کند .

انیمیشنی که برای اولین بار در سی و سومین جشنواره فیلم فجر اکران شد و توانست لوح تقدیر را از سوی داوران این جشنواره برای تهیه کننده و کارگردان اثر به ارمغان بیاورد . "شاهزاده روم" امروز به اکران عمومی رسیده ، اما در غفلت خبری و تبلیغاتی درست ، استقبال پرشوری از آن نشده است، انیمیشنی که به گفته تهیه کننده آن افتخارش این است که رهبر معظم انقلاب ، اثر را دیده اند.
شما میتوانید از سایت رسمی خود انیمیشن هماهنگی های لازم اکران مدارس را انجام دهید :
آدرس سایت رسمی انیمیشن شاهزاده روم :
شاهزاده روم - صفحه اصلی






فیلم

دانلود


ادامه مطلب ....

http://ift.tt/1NibbPY

منبع:انجمن هاي سياسي مذهبي فرهنگي نورآسمان

تبادل لينك

به گروه اسلامی ما در گوگل بپیوندید تا همیشه با هم باشیم

هیچ نظری موجود نیست: